2014. március 6., csütörtök

Kezd minden ismét a helyére kerülni. :)


Otthon minden rendben, nyugalom van, és Pisti is beállt a megfelelő táplálkozásra, kvázi ugyanazt eszi, amint én. Most tartunk ott, hogy egyáltalán nincs itthon cukor, csak xilit, eritritol, meg stevia kivonat.
Ma kell vennem egy új doboz lándzsát - így hívják a tűt a cukormérőben - mivel már Pistinek is mérjük a cukrát. :) 
Neki egy nagy előnye,  - mármint a zuramnak - ,hogy ő nem szokott elcsábulni, - egyébként sem tette soha - olyan szir-szarokra mint például én. Én keményebb dió vagyok. Kiscsokikára, kiskekszikére vevő vagyok mert épp megvan, vagy mert meg fog jönni, egyszóval havi 1-2 szer muszáj rárabolnom.
Azon az egy-két napon tényleg gáz az étkezésem. Persze, igyekszem ellenállni. Ilyenkor jön Rita paleo kakaója, de amikor már az sem segít, jön a tejes változat, és amikor már az sem.... :( 
Hiába, nekem, akinek évekig a reggeli kakaó , ad abszurdum forró csoki indította a napjait, nehéz kiiktatni a pavlovi reflexet, ami már a kisbörgrére és a kakósdobozra is beindul...

Pár hete már elkezdtük tervezni a nyári szabadságot, ami fix két hét lesz. A hétvégén voltunk az utazás kiállításon, bár nagy akciók nem voltak - konkrétan semmi - de jó néhány ötletet kaptunk, és mivel Krettyék is referáltak néhány helyről, így eldőlt: Törökországba megyünk 12 napra ! :) Már le is foglaltuk az utat. 

Mindezen felbuzdulva még a házassági évfordulónkra is foglaltunk. Akkor Demjénbe utazunk hotelezni ! :) 
Azt tudjátok, hogy hivatalban dolgozom, de  azt még nem mondtam, hogy az évi szabadságom 30 nap ! :) :) Ezen még én is csodálkoztam :) Hát, majdcsak elleszek valahogy. :)

Szintén a hétvégén, vettünk nekem futócipőt, mivel amit eddig futkárcipőnek használtam, feltörte a lábam és belilult rajta két köröm. :( Az egyik le is jött... Amíg a sebeim nyalogatom, addig zumbán avattam fel az új futkárt. Nagyon kényelmes a cipő, de ez a táncos, koreografált mozgás nem az én sportom, ugyanis ultraultragáz vagyok. Nem tudok egyszerre szabályosan lábat emelni, karjaimmal hullámozni, meg csípőt riszálni. Evvan. Kipróbálok más is. Most Pisti használja a kocsimat, mert az övé javítás alatt van, de ha visszakapom, akkor keresek egy olyan termet ahol más lehetőség is van.

Tegnap ismét meglátogattuk a helyi vérvevőket, és csináltunk pénzt a Laboratórium Kft-nek. 
Én egy inzulint és glükózt kértem, Pistinek meg nézettünk glükózt, inzulint, TSH-t, T3-t, T4-t, D vitamint, és májfunkciót. Én akartam neki ezeket a vizsgálatokat, mivel hétfőre bejelentettem endokrinológushoz. Ha minden igaz,  holnap megérkezik az eredmény. Majd referálok.



4 megjegyzés:

  1. Szupi lesz a nyaralás!!! :) Hidd el, mi már kétszer voltunk.

    VálaszTörlés
  2. Na milyen jo hogy ilyen konnyen ravetted a ferjedet a dietara. Nekem is ezt kellene valahogy csak meg nem tudom a modjat.
    30 nap szabi? Ezert irigyellek. Nekem itt 10 jar, dehat ez a fejlett nyugat ugye...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk a szabival némiképp kompenzálva van, hogy nem olyan nagy pénzeket keresek...

      Törlés
  3. Hát, igen. A kakaóról én sem vagyok hajlandó lemondani. Egyébként mostanában teszek bele kókusztejet is. Úgy még krémesebb lesz ;)

    VálaszTörlés