2015. március 20., péntek

Izgatottság

A héten utoljára voltam a háziorvosnál. Kiadta az utolsó táppénzes papírom és a CSED-hez egy igazolást.
A munkahelyen is elintéztem mindent, így már se a házidokihoz, se munkaügyre nem kell menni - ide majd csak szülés után-.
A szülésznői megbeszélés is az utolsó volt - a következő találkozás a szülőszobán lesz - , valamint a terhesgondozás is befejeződött. A heti egy NST eredmény megnézésére találkozom ugyan az orvosommal, de gondozásra csak akkor kellene menni, ha a kiírt dátumig nem születik meg Lellelány.
Megejtettem a 3. trimeszteri vv-ket is, valamint az utolsó védőnős találkozást. Egy uhunk lesz még jövő pénteken.
 
Várakozunk. :) :) Ha eddig nem is esett le Nekem, hogy szülni fogok hamarost, most már kezd napról-napra beférkőzni az agyamba. :) :)

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nálam ilyenkor már gyors készülődés volt a nagy napra.... De Ti még ráértek...csak jeleztem, hogy gyorsabban eljön mint hinnéd... :) <3 annyira örülök nektek

    VálaszTörlés
  3. Mi is izgatottak vagyunk :))))

    VálaszTörlés
  4. Már csak 25 nap :) Izgatott vagyok én is, nagyon várom Lelle babát! :)

    VálaszTörlés
  5. Hajaj én is izgatott vagyok miattatok!
    Mi az a CSED?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben rájöttem már Molly-tól is megkérdeztem. A CSED az amivel nekem nem lesz "gondom" mivel munkanélküli vagyok.

      Törlés
    2. Igen. Ez a munkahelyen igénylős. Tavaly még TGYÁS néven futott.

      Törlés