2015. augusztus 11., kedd

Első nyaralás

A karosi MenDan rendben volt. Vasárnap érkeztünk. Nagyon finomak voltak az ételek, jó a wellness részleg is, finomak a pálinkák és nagyon finom bort is ittunk. A szoba családi, minden volt benne szépen, viszont pont a családi szobában nincs egy darab ficnifecni szőnyeg sem. Egy szinten érthető, mert a gyerekek leeszik, leöntik meg mifene, de így a Lellelányt nem tudtam a játszószőnyegére tenni csak úgy hogy a vastag ágytakarót négyrét hajtottam. Bár én nem vagyok szívbajos, így volt amíg ott voltunk. Mármint takaró a földön. : )
Lellének itthonról elvittük az elektromos hintáját, a játszószőnyeget, játékokat, a kiságyából a fejvédőt a feje alá a huzatot, az ágyában lévő csirkét meg a kis patkányt is, + a feje fölötti forgót. De még a pelenkázón lévő "piroskababát" is. Nem akartam abba a hibába esni, hogy nem tudja szegény hogy hol van és megijed. Bár szerintem ilyen akkor sem lett volna ha semmit nem viszünk neki, de öröm volt látni hogy amint betettük ott a kiságyba magára rántotta a kispatkányt és már csukta le a szemeit. Illetve ahogy ráfektettem a pelenkázóra nézett jobbra , majd konstatálta, hogy igen, itt a "piroskababa". Mindenét használtuk amit elvittünk, kockán volt az autó. Fantasztikus lányom van! Ugyanúgy viselkedett mint itthon, nagyokat aludt, olyannyira, hogy a Baby Monitor nevű alkalmazás segítségével még oda is tudtunk menni, ahová a babaőr hatótávja már nem ért el. Egész konkrétan, mivel szépen aludt és követte az itthoni ritmust, még a Fürdővarázs fantázianevű esti fürdős-szaunás bulin is voltunk. A Baby Monitornál ugye az egyik telefon a baba mellett van, és mihelyt neszt érzékel- lehet állítani az érzékenységet - azonnal hívja a másik telefont. Ezt ha felvesszük akkor bele lehet hallgatni, hogy mit is csinál.  Volt hívás 4 is, de pusztán csak azért mert nagyobbat sóhajtott, vagy épp ficergett a Lellus baba. Még 2 szauna szeánszra is mentünk, mert Pisti betekere szaunalepedőbe a telefonját. 
Lelle nagyon élvezte a rengeteg embert, a gyerekeket, a sok-sok csillogó-villogó tárgyat, mennyezetet az étteremben. Nomeg a fényeket. Egyszer volt balhé, akkor is azért, mert kevés volt neki az az input, amit mi az apjával nyújtottunk a szobában. Ki kellett vinni az erkélyre és rögtön elhallgatott, mert nézte az elhaladó autókat és az roppant kielégítő volt számára. Tényleg fantasztikus baba!
Viszont én nem sokat pihentem, és most senki ne képezze le magára amit írok...
Életemben most először aludtam egy légtérben a gyerekemmel ésháát. Neszez. De olyannyira, és annyit, hogy kb. 18 szor ébredtem fel, hogyúristen mostmivan?!?! A bébiőr is be volt kapcsolva, hogy lássam mit mutat, és konstatáltam, hogy a Lellus gyönyörűen alszik, az őr nem jelzi azokat a minimál ficereket ami nekem elég ahhoz, hogy a közös légtér miatt újra és újra felébredjek. Nagyon nem volt pihentető. Ezek után még inkább nem tudom elképzelni hogy én együtt alszom a gyerekkel, vagyis azt persze, nade azt, hogy akkor én majd jól kipihenem magam. Ááááá. Azt nem. A legnyugisabb alvás csütörtök este volt. Aznap már itthon aludtunk, mindenki a helyén.

3 megjegyzés:

  1. Én ugyan 6 hetes koráig aludtam vele, és most megint 2 hónapig egyfeszt, és meg lehet ám szokni. :) Mondjuk az infarktust hozta ránk, amikor hajnali 4-kor az éneklős kutyát kidobta az ágyból, meg beszél is néha álmában. :) Egy ágyban is aludtunk, én kb 2 cm-es helyen, oldalt, a gyerek meg szétterülve a kétszemélyes ágyon. :) de ezt csak 2 napig bírtam. Nem egészséges nahhhhh :)

    VálaszTörlés
  2. Zselyke is hatalmas fesztivált rendez. Én 1 hétig bírtam az együttalvást, azaz az együttnemalvást. Ő helyezkedik, "röfög", "kotkodácsol", csámcsog az öklein, mintha egy egész állatkert lenne az ágyában. Nekünk sok át is hallatszik a falon a hálóba de még mindig jobb így.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg csodálatos Lányotok van :) Hihetetlen, hogy elég letenni és már alszik is :) Nálunk ilyen csak az első 3 napban volt. Balázs 9 hónapig a kiságyában aludt külön szobában, de nekem ez nagyon kényelmetlen volt, mert sokszor kelt éjjel. Aztán áthoztuk a mi szobánkba és én azóta vagyok kipihent. Én nem kelek fel az apró zajoktól. Mindent meg lehet szokni, de ha nektek ez vált be, akkor még véletlenül se változtassatok rajta ;)

    VálaszTörlés