2016. október 14., péntek

Jelentés

Lellelány második nevenapja, és a másfél éves hófordulója közeleg.
A NEM-et már kiválóan mondja, emellett: egy, pici, Apu-ciii - nem vicc, tényleg így mondja
A babaangolról is pár szót beemel: ilyen a go, go amit arra mond amikor valahová menjek a lakáson belül. Nem is igazán a "menetre használja" hanem hogy elhelyezzen engem a lakáson belül. A door és a duck amit arra használ ami. Valamit a TECSZ. Ez a thanks lenne. :)
Anyát nem mond, viszont tudja amikor angolon vagyunk, hogy a Mummy az nem a nagymamát jelenti abban a közegben, hanem engem.
Update: tegnap ismételgette rám mutatva hogy Ácci. Vagyis Anyuci. Majdnem sírtam :)

Rengeteg minden érdekli és bármit mutatok fogékony rá, megjegyzi, egy dolog nem megy még nála, mert egyáltalán nem érdekli, azok pedig a színek. 2*5 különböző színű gumilapot vettem és vágtam is ki belőlük alakzatokat és azokkal próbáltam eddig ösztönözni hogy a formákat - itt hogy milyen nem lényeges - tegye az adott színű lapra. Még nulla siker.

Tegnap próbáltam egy új dolgot. Elbújtam előle. De nem ám akárhogy: kb. végignézte. Mégis mikor nem látott - nagy dologra nem kell gondolni, az ajtó mögött álltam - sírt és keresett. Aztán a nappali közepén szintén "elbújtunk" egy nagy takaró alá. Sikongatott úgy tetszett neki.

Ma egy barátnőmhöz megyünk látogatóba aztán este, vagy holnap sütit sütünk. Egyszerű meggyeset. Egyrészt mert nem nagy a tudományom, másrészt ebben tud segíteni Lellelány is. A múltkor így:

Minden szemet ő dobált bele, hátrány: a földön állítjuk össze a süteményt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése