2013. június 8., szombat

Csak úgy...

Még mindig nincs munkám és most megint belecsúsztam abba az időbe amikor az esetleges felvételtől számítva kb 2-3 hetente hiányoznék valamiért. Így viszont, nincs munkáltató, aki felvenne, ami valljuk be, tökéletesen érthető.
 
Ma kineziológiára megyek délután. Ez lesz a második alkalom. Míg az elsőre kérdésekkel készültem, most nincs bennem semmi amit felhozni kívánnék, talán azért, mert egy dologgal kapcsolatban mindig is bennem volt a tüske, és örültem hogy az első kinez ezt hozta elő - függetlenül attól hogy beszélgettünk volna erről a terapeutával-.  Biztos hogy van, és lesz is eredmény, a mai nap folyamán, de hogy mi, az majd délután kiderül. :)
 
Múlt hét vasárnap itt voltak a sógornőmék, meg kellett nézzük a cd-t amin rajta volt, hogy a babájuk hogy mozog a méhben...Abból a szempontból érdekes volt hogy már számunkra is felismerhető volt a babóca, látszott a kis agya, kezei...:) gratuláltunk, örültünk, viszont fordított esetben én nem mutatnám meg ezt, főleg nem egy olyan párnak aki hasonlóan sok minden van túl mint mi... azért fájt....
 
Már nagyon készülünk a nászútra, nagyon várjuk! Sőt, jövő héten egy hónapos házasok leszünk!! :) <3
 
Még egy örömködés :) - és úgy látom hogy minden bekezdés "m" betűvel kezdődik :) - : tegnap virágot kaptam a férjemtől. Csak úgy... Szeretem ha meglepnek. Ez nem állandó jellegű nálunk, de azért mindig van egy kis édesség, finomság, vagy virág amivel növeli a boldogságom. És örülök, hogy nincs külön alkalom, de eszébe jutok. <3
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése