2014. augusztus 1., péntek

A nyár utolsó hónapja


Tegnap hajnalban érkeztünk haza Törökországból. Szuper volt minden, majd hozok képeket.
 
Vegyes várakozással telve kezdtem meg ezt a hónapot. Elvileg visszamegyek a fagyibabákért nyár végén. Ehhez képest annyira nem mozgat meg a lehetőség, még a vitaminokat sem akaródzik szedni, csak a kötelező endós gyógyszereimet. Az a nagyon plafon, ha beveszem a femibiont.
Akárhogy is: ez lesz a hatodik beültetés, de most olyan vállrándítós izé érzésem van. Várom persze, és ők enyémek!! és olyanjólenne!! , de tovább nem gondolom.
 
Plusz infó: még függővé teszem a menetelt egy véreredménytől.
 
Ez pedig: az NK funkció és a celluláris immunstatus
Nagyon nem magyarázom, mert volt már róla szó a blogban. Csak remélem, hogy minden rendben van vele, és negatív lesz az eredmény. És ugyan miért ne lenne az! Szurk! Drukk! Szurk! Drukk!


2 megjegyzés:

  1. Uhh nem is tudtam hogy Törökországban voltatok, várom a képeket jó lehetett. (én még nem voltam de szeretnék egyszer).
    A vállrándítós érzés a legjobb, én is erre tréningelem most magam.
    A femibion az már jó, végülis a legfontosabb dolgok benne vannak...

    VálaszTörlés
  2. Martinám! Naná, hogy megy a drukk!!! És naná, hogy negatív lesz az eredmény!!!! Ölelek! Puszi

    VálaszTörlés