2014. augusztus 5., kedd

Törökország

Csodaszép szálloda, finom ételek, jó kis italok, jó esti bulik, nagy beszélgetések, sok jó szex és plusz 2 kiló mindkettőnkön. Na jó, már 1 lement :P

Elvileg lehet, és kell is alkudni az országban, ami végül is igaz, mert alkudtunk, csak épp nem nagyon hagyták magukat. A plafon Nekem az volt, mikor egy felsőért, ami itthon kb 1500 Ft , ott 10 E Ft-nak megfelelő összeget akartak kérni- alkustulmindenestül.

A szálloda nagyon tiszta volt, - mindig, de mindig takarítottak valamit -,viszont tele volt cicákkal, akiket esténként össze-vissza nyúztak a vendég gyerekek, már ha elkapták őket. Akkor mondjuk volt, aki azzal aludt. Ja és ha nem vigyáztál, megették a nasidat, na a verebek dettó. :)
A  kiszolgálás gyors és azonnali, épp ezért esténként, meg a napközbeni étkezéseknél nagyon sajnáltam a szolgáltató személyzetet. El nem tudom mondani, hogy a complexum területén végül is hány vendég volt, de hogy iszonyat nagy a pincérek, felszolgálók, és mindenki... terhelése az fix. Napi kb. 16 órákat dolgoztak.

Említettem már korábban, hogy ha úgy érezzük, hogy nem kerek valami itthon, velünk, akkor legalább 2 napra elutazunk kiszakadni a megszokott környezetből. Már az a 2-3 nap is kicserél bennünket, úgyhogy ez a 11 napra hatványozottan igaz :) Szeretet van! :) :)

Egyébként brutál beteg lettem most vasárnapra - hazajövetel után -, és szerintem azért, mert ahogy itthon rendeztem a soraink, pakoltam, mostam, teregettem, ezerrel ment a klíma és mezítláb cirkáltam a lakásban (nálunk nincs szőnyeg). Most már kicsit jobb, de eléggé el voltam nyünnyedve az elmúlt két napban. Még most is.

És akkor a képek:











 










6 megjegyzés:

  1. Vagy Kolbikámtól elkaptad a kórt, ahogy én is. Na, a macskák miatt tuti nem megyünk
    Ide, Gyuri allergiás rájuk :) mi nagyon sokat tudtunk alkudni anno. :) szép képek!!!

    VálaszTörlés
  2. Nah megérkeztem és cicááák! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj de szép fotók. Ez a papagályos nem semmi. Örülök hogy jól éreztétek magatokat, gyógyulj meg hamar.

    VálaszTörlés
  4. Azta micsoda helyen voltatok :D És cicák is voltak, nah az nekem az édenkert lenne :P A papagáj nem karmolt a kezedbe? Olyan nagy csore van hogy attól tuti fosnék :D Nagyon csinos vagy ám ;)

    VálaszTörlés