2014. október 11., szombat

AngelSounds 13+2

Nos, én aki elleneztem nagyban ezt a hallgatósdit, - mivel mostanában percről-percre változik a meggyőződésem mindenről - ma vettem. A férj dolgozott. Ahogy hazaértem ki is próbáltam.
Kétszer is rápróbáltam, ugyanis az ég egy világon semmit nem hallottam saját magamon kívül. Már épp kezdtem hiperventillálni, és sokkot kapni, amikor megérkezett Nagy Doktor - férj - és rákötötte a hallgatót a hangfalakra, majd hatalmas precizitással nekifogott a szívhang keresésnek. Kb. 20 másodperc után már hallottuk is az ütemes - hangfalnak hála jó hangos - Bé szívhangot. Most először sírtam el magam  Nagyon megható volt. Főleg az ahogy ugye én feküdtem, Pisti állt felettem és néztünk egymásra ahogy hallgattuk a gyerekünket! Fantasztikus dolog! Mindjárt ismét sírok.
 
 

3 megjegyzés:

  1. Én is imádtam az Angelsounds hallgatómat, minden nap megkerestem és le is számoltam Balázs szívdobogását:) Szerintem nagyon hasznos kis kütyü. Fel is lehet venni, nagyon jó visszahallgatni :) Ügyesek vagytok, hogy már ilyen korán megtaláltátok a szívhangot, én a 19. héten is sokat szenvedtem vele.

    VálaszTörlés
  2. Jaj de édes érzés lehet :)))

    VálaszTörlés