2013. március 26., kedd

Halk gratula, amitől kiráz a hideg...

Már régóta megfogalmazódott bennem valami a halk grauláció és a van baba, nincs baba dilemma kapcsán!!! Mármint az a tény, hogy egy - egy fórumon odaírják a kismamának, hogy jajj de jó, de csak halkan gratulálok.... Főleg olyan esetében aki már évek óta kínlódik.

Én jelentem másképp látom már ezeket a dolgokat...

Én úgy gondolom, akármi is a kimenetel a tesztek kapcsán - persze tudom akarja mindenki a babát, én is, és nagyon le lehet törni mint a bili füle - de az nagyon nagy szó, hogy valakivel történik valami....
Ha meg is jön, de volt két csíkos tesztje, ha a hcg nagyon alacsony és elkönyvelik hogy ez a hónap nem jött össze, vagy mondjuk lesz lombikkal egy kimutatott biokémiai terhesség.... Az akkora nagy dolog!!!
Én nekem még semmi ilyen nem volt!!! Életembe csak akkor láttam két csíkos tesztet amikor a tüszőrepi szuri után direkt kiptóbáltam másnap reggel. - az ugye tele van hcg-vel és naná hogy két csík lett - de ezt csak úgy magamnak.
De az hogy a nagy ürességen kívül valamit produkáljak olyan még nem volt... Tehát ha van csík ott már van baba, vagy legalábbis a testünk megmutatta hogy igenis ez a nő teherbe tud esni!!! Én a legutóbbi lombik eredmény előtt is feszt azon agyaltam, hogy ha már egy biokémiai lenne, már annak is hogy örülnék. Dehát még az sem lett....
Szóval, ha én egyszer akár majd a halvány csík, vagy alacsony hcg szinthez elérek és esetleg még minden képlékeny akkor is:
kurva hangosan gratuláljon nekem mindenki!!!!!! Ne halkan, hangosan!!

6 megjegyzés:

  1. Okkés, akkor majd jó hangosan gratulálunk ;)

    VálaszTörlés
  2. Persze, az igaz, hogy igen, terhes lettem...valahol örülni kellene neki, de aztán azt végigélni, hogy ez a baba nem fog megszületni, érezni a terhességi tüneteket, miközben...Hát nagyon nehéz!!!
    De rendben, hangosan fogok gratulálni Neked, csak tartanánk már ott!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Martina! Ugyanezt fogalmaztam meg magamnak. Ugyanezt akartam leirni a forumra, hogy en nekem majd kurva hangosan gratulaljanak. Persze azt megertem, ha valkainek mar tobbszor volt pozi tesztje stbje, de nem lett belole baba. De most min mulik azon, hogy valaki siman gratulal vagy halkan... Babona? Na ne vicceljunk, akkor ne forumozzon amig nem biztos... Na jo nem vagyok valami empatikus hangulatban, mondjuk ez mindig is idegesitett.

    VálaszTörlés
  4. Eszter! akkor egy véleményen vagyunk!!!
    Lányok! majd mindenképp jelzem mikor kell majd ordítani!! :)

    VálaszTörlés
  5. OK,akkor úgy lesz :)
    Egyetértek hogy még egy halvány pozitív teszt is óriási eredmény Nekünk.Mert az más azt jelenti hogy képesek vagyunk teherbe esni.

    VálaszTörlés
  6. Számíthatsz rám is :) Alig várom , hogy hangosan gratulálhassak Neked és mindenkinek :)

    VálaszTörlés