2014. május 14., szerda

Nagyon édes és nagyon cuki!

Hétfőn látogatóban voltam.
Az ajtót egy nagyon boldog Anyuka nyitotta ki, karjában a kislányával :) :)
Rögtön kézbe kaphattam és majdnem végig nálam is volt, amíg haza nem mentem. Szuper kiegyensúlyozott pindur, és annyira, de annyira látszik a szülők részéről, hogy imádják!!!!!! A lehető legjobb helye van neki! Igen! Zsófia Kincsőnél jártam. :) :)

Csak annak mondom akinek még nincs gyermeke és  képeken nézi a babákat: az életben ők sokkal kisebbek! De nagyon ám! Kincső is nagyon picúr, mindemellett, szép, kifejlett kisbaba! Ekkora  babácskát nem fogtam még soha de soha, és mindig volt bennem para, hogyúristen, ekkora kicsit nem merek majd  a karomban tartani. Aztán pedig de!
Úgyhogy jól megnyugodtam, jó leszek majd én is anyukának!


9 megjegyzés:

  1. :)))) Nem is piciiiii, hanem nagy dagi már! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D :D Neked lehet, de Te láttad kisebbnek is :D :D

      Törlés
  2. ;))) De jo dolga volt valakinek.

    VálaszTörlés
  3. De jó Neked, szívesen megismerném Kincsőt!

    VálaszTörlés
  4. Jó lehetett egy olyan édes csöppséget megfogni.

    VálaszTörlés
  5. :)))) a hugim gyerekeit újszülöttként látogattam még a kórházban anno, tavaly a sógornőm 1 naposan adta a kezembe a kislányát, tényleg irtó picurkák ilyenkor még :)

    VálaszTörlés
  6. Még szép , hogy jó leszel Anyukának!!!!! Legközelebb puszilgasd meg helyettem is!

    VálaszTörlés
  7. Márhájóóóóóóóóóóóóóóóó :) és tényleg pindurik :)

    VálaszTörlés