2014. december 17., szerda

Babamozi karácsony előtt

A G1 intézetben volt egy befoglalt időpontunk a tegnapi napra. Nagyon szétnézni nem volt időnk, mivel óriási dugó volt, így el is késtünk kicsit. Annyi volt hogy berohantunk, majd én egy gyors mosdóra elillantam, és be az uhuba.

Kisbogár Lelle tökéletes mint mindig! :) <3 Ciklus szerint 22+5 volt tegnap, gép szerint 22+4. Hála az Égnek, eddig minden alkalommal maximum egy nap volt az eltérés. :)
A pindúr fejét a méhlepénybe fúrta, így jórészt olyan képek készültek ahol takarásban van a kicsi arca, vagy épp a méhlepényen kereszül látható. Végig éreztem ahogy vizsgálatkor ficerált! 533 gramm. Imádás van! Imádáááás!

Ami Nekem személy szerint furcsa volt, hogy folyamatosan szabatkozott a szonográfus, hogy jajj a kis fejét a méhlepénybe fúrja, ettől sokkal jobb képek lennének, majd a vizsgálat végén: jajj jobb híján ezek a képek lettek. Én meg nem győztem mondani, hogy Nekünk ezek a legjobb képek és nagyon büszkék vagyunk! Úgy vettem észre, hogy kényszerszerűen igyekezett a szonográfus képet csinálni az arcocskájáról, és az elején hiába mondtam, hogy Nekünk így is tökéletes, a lényeg, hogy a gyerek rendben van, még próbálkozott, és próbálkozott. Összesen 4szer mondtam el mindezt, és azután hagytuk abba a vizsgálatot. 
Nagy élmény volt számunkra! Mint mindig! Csak azt a következtetést vontam le, hogy sok 4D-re járó pár lehet, akik addig nem akarják befejezni a vizsgálatot amíg szemből, premierplán nem kapnak egy képet a gyermekről. 
 
Mindent egybevéve: az első uhu volt amin nem izgultam, mivel az odaúton is, és a vizsgálat alatt is éreztem ahogy ficereg
Most értem el odáig hogy: 
hiába tudtam már augusztusban, hogy jön, -rossz szó ide a nem hittem el, mert elhittem- csak akkor még olyan megfoghatatlan volt. Mostanra már tényleg bele tudok helyezkedni abba, hogy úristen, lesz egy kész kis emberkém tavaszra, akiről elsősorban nekem kell gondoskodni. Föld felett járok kettő centiméterrel. Na de ám a Pisti is. Mindenkinek újságolja, hogy hozzánk majd érkezik a lányunk! Úgy imádom!

És akkor a képek, szerintem meg tök jók :) Nade én elfogult vagyok :) :) :) 

<3

Lelle lábikó, ami majd szét lesz puszilgatva

Helyesbítek: az egész Lelle szét lesz puszilgatva :)



14 megjegyzés:

  1. Mi is tegnap voltunk a G1-ben :D De jó lett volna összefutni :)
    Nagyon édes, kis vigyori. Szerencsések vagytok, hogy ilyen jó fotókat tudtatok készíttetni, miénk gyerek 45 percen keresztül csak a hátát mutatta :) De így is csodás volt :) Örülök Nektek nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy a párod megjelölt Téged a bejegyzésben... a szülinapiban.. Gondoltam odaírom hogy mi is voltunk..:) Csak nekünk még nem publikus a facen. Na majd nemsoká. :)
      Boldog Babavárást Nektek is! :)

      Törlés
  2. Irígylem azokat akiknek a fő problémájuk, hogy a baba arcát lássák UH-n.
    Szuper hogy minden rendben!!!

    VálaszTörlés
  3. Jajj, nagyon tündéri!!! :) Úgy örülök Nektek!
    Engem még lépcsőzni is elküldtek a G1-ben, majd amikor ennek ellenére se láttunk sokat ingyen felajánlottak egy új időpontot. Csak lestünk. Pedig lett 3-4 kép a pofiról, de a szonográfus szerint legalább 20 szokott készülni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asszem 10 kép lett. Ja és lépcsőztem én is serényen. Le kellett menni az alagsorba és vissza. :)

      Törlés
  4. Bogi is nagyon takargatta magát 4d-n, talán a 28. heti volt amin már nem volt hova menekülnie :) most meg imádja ha fotózzák, pózol a 9 hós seggével :)
    Mi sem problémáztunk mert nem látszott, van ilyen. Ami látszik az meg nagyon cuki a kis Lellén :) Gyönyörűséges :)

    VálaszTörlés
  5. De jo lehetett! Nekem a legutóbbi uh-n ugy kellett könyörögni a tanulóknak hogy álljanak mar arrébb a képernyőtől, hogy lássak valamit!
    Kedves kis pofi! :)

    VálaszTörlés
  6. Az utolsó képen neveeeeet! Meg kell zabálni :)

    VálaszTörlés
  7. Hát milyen übercuki már, és hogy nevet! Tényleg csodás képek, imádnivaló! ♡♡♡

    VálaszTörlés
  8. Imádnivaló!Szépséges kis Lelle!

    VálaszTörlés