2016. november 26., szombat

Lelletudomány

Ezt idejegyzem magamnak.

Lellének onnantól, hogy rá lehet bízni bármit is, van feladata.
Nagyon szeret nekem segíteni, érdeklődő és élvezi. Még. :) Ezen kívül megönállósodott. Mégjobban

Azon túl, hogy mindent odahoz amit kérek:

- mossa magát a fürdéskor
- mossa az én hátamat, hajamat
- mossa a saját fogait - elektromos fogkeféje van. Szerintem simával nem csinálna semmit -
- fésül minket
- kicsatolja a cipőjét
- feltűri a felsőjének ujját kézmosáskor
- bepakol a mosógépbe, elindítja - felügyelet mellett -
- aztán át a szárítógépbe és azt is elindítja
- törölget, rögtön ha kimegy valami akkor szó nélkül hozza a törlőkendőjét és a maga kis babamódján törli fel
- hozza a cipőjét
- az én papucsom - ezt rendszerint reggel amikor én még aludnék és ő odadobja az ágyra a papucsom, jelezvén, hogy most már azonnal keljek fel
- mosogatógépből kipakol és indít
- amikor választani kell eldönti - pl. hogy mit szeretne uzsonnázni
- bármit odahoz, vagy elvisz, a lakás bármely pontjáról és pontjára ahogy megkérjük
- szennyesbe visz
- kukába dob amit kell
- hűtőbe beteszi amit kérek
- port töröl és szedi össze a szöszmőket a lakásban ha lát - sosem kértem, én vagyok ilyen, ezt látja
- elpakolja maga után a játékait

Imádom! :)


9 megjegyzés:

  1. Mennyi az esèlye hogy ma délelőtt làttalak benneteket az Europarkban ? :-)

    VálaszTörlés
  2. Rengeteg :) odajárunk szerdánként Helen Doronra. Legközelebb kötelező odajönnniiiii!!!!! :) :) :) :)

    VálaszTörlés
  3. Rengeteg :) odajárunk szerdánként Helen Doronra. Legközelebb kötelező odajönnniiiii!!!!! :) :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, látod milyen béna vagyok, először a lányodra figyeltem fel hogy milyen aranyos aztán hallom hogy valaki szólt neki hogy Lelle és nem akartam elhinni hogy valóban ti vagytok! Még utánatok is indultam, bementetek a postára de addigra meg időre mentem vezetni tanulni az épület mögé. Hogy én mekkora hülye vagyok DD Aztán az arcod is ismerős volt de valahogy egyszerűen nem hittem el. Hosszú szárú drapp csizmába voltál, hasonló színekből térd fölötti szoknya és blúz. Azt hiszem, hát el sem hiszem hogy találkoztunk :-)

      Törlés
    2. De kár! Jövő héten is mész vezetni? 10.30 tól 12 ig ott tanyázunk :) 11 től van az angol 3/4 12 ig.
      Mi voltunk :) vittük a karacsonyi ajandékot az egyik anyaotthonban lakó kislánynak. /minden evben ír néhány otthon lakója levelet az angyalkáknak titkosban... én vagyok az egyik angyalka :)/

      Törlés
    3. De kár! Jövő héten is mész vezetni? 10.30 tól 12 ig ott tanyázunk :) 11 től van az angol 3/4 12 ig.
      Mi voltunk :) vittük a karacsonyi ajandékot az egyik anyaotthonban lakó kislánynak. /minden evben ír néhány otthon lakója levelet az angyalkáknak titkosban... én vagyok az egyik angyalka :)/

      Törlés
    4. Még nem tudom a jövő héten mikor vezetek de ha ráérek, bizony odamegyek! :-) Nagyon jó volt látni benneteket

      Törlés
  4. Ok. Mi ott fogunk korzózni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem leszek ott betegség miatt de remélem legközelebb igen

      Törlés