2013. augusztus 6., kedd

Kerek egy hónap múlva megyek a receptemért.... :) :(

Egyrészt szomi vagyok, mert azt hittem augusztus végén indulunk, másrészt így is jó lesz, legalább ráhangolódom.
Kezdem az elején.
Volt másfél óra csúszás, de legalább jó volt a légkondis helyiség, és volt hideg víz is dögivel.
A doktor úr megnézte a leleteket és arra jutott hogy -tekintettel a laparra- meg lehetne próbálni a spontán teherbeesést. Mondtam, hogy ezt nagyon nem szeretném - mármint szeretném!!! :) :) de megint a várakozást nem - ráadásul ma vagyok a 13. napomon a 27 napos ciklussal, és pé sehol....
Erre ajánlott két lehetőséget.
1. kaptam clostyt, ezért ha aug. 20-án megjön, szedjem 5 napig és legyen egy félig spontán ciklusom....Ha ezzel nem jön össze akkor szept. 26 án vár és kezdi a long protokollt. Ami azt jelenti hogy kb 28 án kezdem a petefészek leállítót, majd ha megjön akkor okt. elején a ciklusos stimus szereket nyomatom és október végén beülti... November elejére pedig kiderül, hogy vannak-e nyünyütök a hasamban. :)
2. ha nagyon nem akarom a clostyt, akkor nem szedem be, és ha megjön aug. 20-án, onnan számolva a 20. napon kezdem a suprefact-ot. Erre kaptam időpontot szept. 6-ra délre. Kb szept végén lenne így a beültetés. Október elejére derül ki, hogy várok-e nyünyütöket. :) :)
 
Nomármost.
- 3*3 hónapig nyomattam anno a clostyt, baba nem lett, csak híztam tőle;
- pé-m vszeg lesz a jövő ciklusban, mert nem szoktak ilyeneket csinálni a fészkek. Biztos csak melegük van nekik is. Ha meg van magától is akkor meg ugyanannyi az esély sztem.
- mivel már március 1-től várakozom ezért "mostésazonnalkellenekazokanyünyütök"....
 
Tehát úgy döntöttem, hogy szept. 8-a körül a ciklus 20. napján kezdem a long protokollt melyhez az uh-ot és a receptfelírást szept 6-án ejtjük meg.
 
Egyébként annyira szimpatikus Nekem ez a doki. Tiszta szeretés van!
A spontán dolgot azért "erőlteti" egy kicsit, mert mindig azt mondja, hogy a lánya lehetnék, - nemcsak ránézésre, hanem korban is - márpedig az ő lányának azt mondaná, hogy.... :)
Amikor mentem az első konzira,  akkor is nézte a születési időmet és el volt hűlve, hogy hát magácska mintha a lányom lenne a 87-es rajtszámával... :)

6 megjegyzés:

  1. :) Remélem hamar eljön a szeptember...

    VálaszTörlés
  2. Már egy ideje rendszeresen olvaslak és nagyon drukkolok ! Melyik Kaáliba jársz ? Mi novemberben fogunk kezdeni Sok sikert !

    VálaszTörlés
  3. Akkor két hónappal leszel csak lemaradva! :) :)
    Köszönöm a szorítást és tök jó, hogy van olyan olvasóm is akiről eddig nem tudtam :) :) :) :)
    A budapesti kaáli ajtóit nyitogatjuk...
    Novembertől a kezem csuriban lesz értetek!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm ! Lehetséges ,hogy lenne pár kérdésem ha oda kerülünk .

    VálaszTörlés