2013. augusztus 22., csütörtök

Mindennapok

A lombikra várás mellett a múlt héten elkezdtem a szomszéd lánnyal edzésre járni. Egészen konkrétan spinracingre, ami olyan mint a spinning csak kicsit keményebb... Meg elvileg edzőfüggő, hát a miénktől brutálabbat nem is tudnának odatenni. Egyébként nagyon jó, és annyit nyújtunk a végén, hogy nulla izomlázam van tőle. :)

Szerdán és szombaton koptatom a padot az angol kapcsán éééss,

végre úgy néz ki, hogy találtam munkát. Jövő hét csütörtökön megyek próbanapra és ha tetszik akkor kezdhetek is. Egy bank " előadói " álláshelye egy fejvadász cégen keresztül. A munkaidő h-p 11-18.15, de ez a szerdai angolt nem érintené mert elengednének rá. Elvileg ha Nekem is megfelel amit látok, akkor kezdhetek már másnap. Jövő csütörtökön kiderül.

Ma megjött. És a kurvaéletbe már, hogy két és fél év után még minden hónapban azt hiszem, hogy na most sikerült.... és nem. Időre, pontosan.... :(
 
De most legalább vannak fix időpontjaim...
szeptember 10-én kezdem a suprefact-ot;
kb szeptember 18-ra fog megjönni;
A leszívás kb. szept 30;
és okt. 4-én, vagy 5-én a beültetés...  
Október 17-18-án vagy kiderül, vagy beborul....

Messze van még. Nagyon messze....

9 megjegyzés:

  1. De örülök,most hogy úgy néz ki lesz munkád a baba is tuti összejön :D

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon remélem ÉviMariann :) Most úgy vagyok vele, ha most őszre nem jön össze akkor nem tudom lesz-e babám valaha...
    :'(

    VálaszTörlés
  3. Olyan fiatal vagy még,miért ne lehetne.Most végre jó kezekben vagy.Tényleg durva hogy már 3 lombikon vagy túl eredménytelenül,de nagyon sok múlik az orvosokon.

    VálaszTörlés
  4. Izgalmas!!! Drukkolok a munkaert.

    VálaszTörlés
  5. Évi eddig csak 0 ás hcgim voltak. Na jó az első volt 1,2 dehát az semmi. Annyi alapból is lehet....
    Eszti! Ne tudd meg mennyire be vagyok zsongva... A munkaidő fura, nem ehhez vagyok szokva, de legalább reggelente ha majd stimu lesz meg tudnak uhuzni anélkül, hogy kéredzkedni kellene... Meghát 3 hónapig próbaidő van. El sem engednének. Hovatovább, fel sem vennének ha tudnák a lombikot!

    VálaszTörlés
  6. Drukkolok mindenhez, nagyon-nagyon! :)

    VálaszTörlés