2013. augusztus 14., szerda

Mégis, mégis angol !

Az úgy volt, hogy találtam hétfőn egy olyan tanfolyamot amire ugyan tudnék jelentkezni, ellenben lejárt a határidő.... Azért felhívtam őket.
Nagyon aranyos volt a néni a telefonban. Beregisztrált, - határidőtől függetlenül - és másnap mehettem aláírni a szerződést, és ma kezdem. :)
Szerdánként 17.00-19.25  és szombatonként 9-11.30 as időpontokban lesz megtartva!!
3.000 Ft-ért a 60 órás tanfolyás.
Az baj hogy nem 90, de felénk ilyet nem indítanak. Amit mégis meghirdetnek, arra meg pest megyei lakos nem jelentkezhet. Ki hallott már ilyet?!
Egyébként tegnap vonattal mentem a papírokért hogy szokjam.
Azért is mert nem mindig fogok tudni kocsival menni, mert ugye nekünk csak egy van, és Pisti jár azzal napi szinten dolgozóba. Na de most kitértem. A lényeg, hogy basszus, az állomástól a tanfolyam helye 40 perc intenzív gyaloglásra van! Sok. Már csak azért is, mert ha vége a napi okulásnak akkor nem lesz annyi időm, hogy elérjem a soron következő vonatot és így várhatok plusz egy órát.
Egyszóval ha a férj délelőttös, akkor a kicsikocsival megyek szerdánként, és ha du-os akkor meg szombatonként. A többi alkalommal meg vonattal ugyan, de felrakom a bicómat is és azzal teszem meg a távot a tanfolyamig.
Tiszta röhej. :)

1 megjegyzés: