2013. augusztus 2., péntek

Hematológusnál

Mivel sok kismamától hallottam róla, hogy egyikük, másikuk vérhigítót kap a beültetést követően - ezáltal is megtámogatva a terhességet - ezért megnézettem az erre irányuló vv-i panelt. Az eredmények a következők:

Faktor V: normál,
Faktor II: normál,
MTHFR: heterozigóta C677T, normál A1298C
Homocisztein: <2,07
 
A fentiek alapján megkerestem Blaskó doktor urat azzal a kéréssel, hogy felírná-e nekem a heparint a következő IVF ciklusra.
Az elmúlt hetekben sorra telefonáltam a Szent Imrébe - Ritától megtudtam :) hogy ott rendel a doktor úr tb-sen - de egyikük a másiknak kapcsolt, nem tudta a jobb kéz, mit csinál a bal. Szóval mire elértem azt, hogy be tudnék jelentkezni, közölték, hogy augusztusban a Blaskó doktor szabadságon van. Nofene, akkor elmentem ma a magánrendelésre.
10-re volt időpontom. Elbeszélgettünk. Elmondta, hogy a heparin a terhesség megmaradásában csak kis szerepet játszik, ám nem elhanyagolható.
Fraxiparint írt fel 0,6-osat, melyet a stimu kezdetétől szúrni kell.
Érdekesség - és ez a múlt heti aneszteziológusnál tett látogatás alkalmával is bebizonyosodott - a clexánt és fraxit hasba, a hájkába kell szúrni és nem fenékbe izomba.
Múlt héten az anesztes is el volt ájulva, amikor a megkapott clexánnál azt mondtam hogy majd akkor azuram beadja izomba fenékbe. Azt mondta visszaadja a diplomáját ha fenékbe kell....
Blaskó doki is azt mondta, hogy "isten ments" izomba.
Ennyit erről. A hasikába amúgy is sokkal egyszerűbb. Egyébként hasikába adva nem fájt, nem csípett, semmit nem csinált a cinció...
A receptkémért - de legalább már megvan - 15.000 et fizettem.
Szeretett volna a doki még más vv-ket is - véralvadásosakat is nézetni - de mivel
1. nem voltam hajlandó ennél többet fizetni;
2. biztos vagyok benne hogy nega lenne;
3. így is úgy is csak ezt kapnám  ezért most lebeszéltem erről
Lényeg: két havi adagom megvan és ha bebabásodom akkor hívom és kapom a többi receptet - azt meg úgy intézzük hogy a kórházban vegyem át ingyé - .
Szóval most már csak várandósnak kell lennem.
Ja és a keddet még mindig várjuk :) :)

1 megjegyzés: