2014. július 14., hétfő

Semmi érdekes

nem történik velünk lombik fronton...

Ahogy írtam a legutóbbi sikertelen után, hogy ezt és ezt, meg még amazt is megnézetném, ismét vizsgálatoknak vetném alá magunkat (gondoltam, hogy majd kell egy spermiogram, meg néhány immunológiai vizsgálat) most mindez nem érdekel. :/
Nem mondanám azt, hogy belefáradtam, mert éreztem már elveszettnek magam a saját nyomoromban elég sokszor, volt olyan is, hogy fizikálisan is belefáradtam a vizsgálatokba, az orvosvadászatokba, bejelentkezésekbe, a sok foglalt hívásba, de ez most más.
Már egy ideje érlelődik bennem a mondat, csak eddig még nem mertem leírni:

Ebbe az egész csináljunk gyereket témában közönyössé váltam. 

Ez nem azt jelenti, hogy lemondtam, vagy, hogy szomor lenne. Most csak szeresssssük egymást, megyünk/megyek ide-oda, és alapjáraton jól érzem magam. 

A talpreflexre járok mert jólesik, szedegélünk néhány vitamint, és igen, fáj, hogy még nincs gyerekem, de nem érzek késztetést pl. egy újabb cukorterhelésre, nem akarok immunológussal egyeztetni, nincs ingerenciám ebben a témában olvasni, fórumra járni. Nincs kedvem a miért-re koncentrálni.
Élek a mának és ahogy lesz, úgy lesz, - ezt már írtam korábban is-, de most ez a Carpe Diem kiegészül azzal, hogy még csak gondolni sem akarok a témára.

Elvileg nyár végén elmegyünk a hatodik!!! -anyám!!!!!! már a hatodik!!!!!- beültetésre, (fagyasztott transzfer) és ha nem sikerül, akkor ősszel egy friss stimulációt kezdünk. Legszívesebben halasztottam volna ezt is, de azt sem akarom, hogy minden tolódik, és esetleg karácsony tájt kell sakkozni a beültetéssel.

Az is 1500 %, hogy az elkövetkező beültetésnél csak a transzfer napján leszek szabin, másnap már jövök dolgozni.

Hát így. Aztán gondolkoztam, hogy miért is vagyok olyan semilyen. Több okot is találtam:
1. Addig-addig mondtam magamnak, hogy még fiatal vagyok és előttünk van még sok minden, hogy kezdem elhinni;
2. Nyár van, és nemsokára jön a nyaralás egy szépséges helyre;
3. Szeretem férjet így nem visz rá a lélek nyúzni tovább, és magamat sem;
4. Most nincs az, hogy nagyon akarok lombikozni, de hosszú hónapok választanak el tőle, hisz már kettőt is látok magam előtt erre az évre. :)
5. A legfontosabb: valahogy tudom, hogy 2015-ben édesanya és édesapa leszünk! :) :) :) :)




12 megjegyzés:

  1. Úgy lesz ;) mármint 2015 :) és továbbra is olellek <3

    VálaszTörlés
  2. Tényleg iszonyú fiatalok vagytok még ;) Lehet nálad is ez a lazaság hozza meg a sikert!

    VálaszTörlés
  3. Ne gondolj semmire, még arra sem, hogy mi lesz 2015-Ben! Inkább csonagolj!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én valahogy nagyon úgy érzem, hogy spontán, ágyban, párnák közt lesztek család!!!! :-) Kellemes nyaralást!!! Jó ez a carpe diem! Timi

      Törlés
  4. Ha annyi idős ill. pontosabban fiatal lennék, mint te, noná, hogy ugyanígy éreznék! :) Olykor olyan jó elengedni ezt az egészet! Útra fel, érezzétek jól magatokat!!!

    VálaszTörlés
  5. Nekem is az volt az első reakcióm hogy "ah még annyira fiatalok vagytok". Ugyanakkor én tökre sajnálom azokat akik "időben" elkezdik a lombikozást és aztán nem ezen múlik hogy mikor jön a siker hanem ki tudja. Csak ezt közölni kellene azokkal akik olyan cikkeket írnak hogy "a nők azért szorulnak mesterséges módszerekre mert nem időben szülnek". Jajj de utálom az ilyet.
    Élvezzétek a nyaralást!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm mindenkinek :) Most elég felszabadultak vagyunk :) , de mivel írtam a közönyről.... szóval igazából csak jól érezzük magunkat, aztán fel a beültire! Nyilván jó lenne, ha még előtte meglepődnénk, de ebben én már nem bízom.
    Fella! Amit írsz, az nagyon igaz! 25 évesen már a Budai Meddőségi Centrumban ültem ultrahangra várva... Most pedig itt vagyok 2 évvel később 5 beültetéssel a hátam mögött és még mindig nincs gyerek. Ha én anyává válok majd 28 évesen, az baromira nem lesz azzal arányban, hogy ha például a barátnőm az első szexből terhes lesz 35 évesen... Mivel én már 3 és fél éve szeretném, ő pedig előtte egyáltalán nem akart...

    VálaszTörlés
  7. Szívből kívánom!!!! Puszi

    VálaszTörlés
  8. Érezzétek jól magatokat! :)

    VálaszTörlés
  9. Menni fog ez, csak kicsit hosszabb mint kellene! :-)

    VálaszTörlés