2014. július 8., kedd

Ibi néni

Nem. Nem Piri néni. Ibi néni. Egy idősebb hölgy, - 63 éves - aki 22 éve talpreflexológus. A saját házában, nem messze tőlünk dolgozik, és nem hirdeti magát. Aki hozzá eljut, az kizárólag a "szájhagyomány" útján kavarodik oda. Így kerültem oda én is.
Egy hasonló sorsú lány javasolta őt, nagyon profi a néni, neki speciel sikerült is a baba néhány kezeléstől.

Én elsősorban azért járok hozzá, hogy egy kicsit finomhangolja a szervezetem, mivel már én magam is soknak találtam a marokszámra gyogyikat és vitaminokat, valamint - mint tudjátok - a múlt hónapban még a stimus szerekkel szúrtam magam. Magyarán: elkel a méregtelenítés, egy kis natúr gyógyulás/öngyógyulás.

A nénihez 6 hétig heti két alkalommal szükséges járni, nekem ez július 18-án jár le. Ha a 6 hét lement akkor elvileg már heti egy alkalom is elegendő. Majd meglátjuk.

Ő a harmadik talpreflexológusom. Nem igazán volt bajom az előző kettővel, de nem érzetem soha semmilyen változást, valamint inkább féltem attól, hogy nehogy inkább ártson nekem mint használjon, mert azokról a kezelőkről véleményeket nem hallottam. Ezért is hagytam abba a hozzájuk járást. Úgy voltam vele, hogy majd csak olyanhoz megyek akit többen ismernek, több a tapasztalat, illetve mélyebb a háttér, már ami a gyakorlati időt jelenti.


Aki most eszik ezt a bekezdést ugorja!
Abszolúte hasznosnak érzem a refit, annál is inkább mert a 3. alkalom után nem csak hogy érezhető, de látható változás is volt. Mondjuk elég félelmetes. Akkor voltam pont a 13. napomon. /jelzem, egyetlen egyszer volt csak köztivérzésem, de az is a fogamzásgátlós időszakban/. Most másfél napig fájt a hasam, főleg a bal oldalt, ahol az elzáródott vezetőm van, és távozott belőlem mindenféle, kisebb-nagyobb darabban, jobbára fekete színben...
Elsőre megijedtem, de mivel feszt azt mondta a refis néni, hogy tele van minden dzsuvával a szervezetem, így azért nem temettem el magam. Aztán elmúlt, és vissza sem jött.

Rá 3 napra pont rákszűrésre mentem, és mondta a doki, hogy mindent rendben talál, és peteérés utáni állapotot lát - egyáltalán nem látszik, a petefészkeken, hogy stimuláció után vagyok, vagyis nem maradt vissza semmi -, a méhszáj is szép, és úgy minden. Tényleg lehet, hogy kijött aminek ki kell. Ma is megyek, szóval kedd és pénteki napokon járok. Egy alkalom 5000 Ft. Vannak pontok amik fájnak - naná, nyilván -, de abszolút kíméletes, nem barbár. Szóóóval: finomhangolok :)



6 megjegyzés:

  1. Már hiányoltalak, hol vagy, hogy vagy? :) Ibi néni szaktudása hasznosnak tűnik!

    VálaszTörlés
  2. Én is vártam már a következő bejegyzést :) Tetszik ez a talpreflexologia , lehet korul nézek, hogy mifelénk létezik ilyesmi ?! :

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedvesek vagytok lányok! :)

    VálaszTörlés
  4. Vártalak már én is:) Jól hangzik ez a talpalás, gondolkodtam én is rajta, barátnőm nagyon oda van érte. Valahogy tőlem eddig távol álltak ezek a dolgok, de érzem, hogy kezdek nyitni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk ez megfogható, fizikális, nem az a lelkizős féle-fajta dolog. Én azért is szeretem. :)

      Törlés