2014. november 11., kedd

Baba neme ápdét

Tegnap 17+4 naposan voltunk egy ultrahangon - természetesen nincs gond hál Istennek, - csak már rég láttuk Bé-t, és kezdett elborulni az agyam. Mivel nem érzem még Őt, így vasárnap úgy keltem, hogy minden hülyeséget beképzeltem magamnak. Addig-addig, míg vasárnap este 21.40-kor időpontot kértem egy vizsgálatra.
Naszóval:
Minden rendben a Csöppömmel, aki 17+2 napos az Újpesti rendelő ultrahangja szerint, szépen fejlődik és nagyjából 200 gramm. :) Imádom! A mellső fali lepény végett természetes, hogy nem érzem, de megnyugtatott, hogy igazi kis izgága. :) A leletre is azt írták: nagyon élénk magzatmozgás tapasztalható :)
Mosolygott, ivott a magzatvízből és premierplán mutatta, hogy ő - az én Kisfiam - LÁNY! :) :)

Ez alapján - és ha a jövő heti genetikai uhu is igazolja, hogy valóban kislány, megvan a neve. :) :)

 

19 megjegyzés:

  1. dejodejodejooooo :) gratula a csajszihoz :)

    VálaszTörlés
  2. Aztamindenit' !!!! :-D volt akkor meglepodes :-) hat ez jo :-)
    En csak akkor tudom meg, ha megszuletik... az a biztos. :-D

    VálaszTörlés
  3. De jóó,örülök hogy minden rendben. :) Mi is hasonlóan jártunk csak fordítva.. 16+1 hetesen lányt mondtak...aztán 19+3 hetesen a 4D-n azt mondták fiú.....aztán végül 21+1hetesen mi is láttuk a kukacot.. :) Így tényleg fiú. :)

    VálaszTörlés
  4. ó de jó :) de az álmok látod nem hazudnak :) :) már csak a hajára leszek kiváncsi de nagyon....
    örülök hogy minden oké vele és veled is.

    VálaszTörlés
  5. Hát ez hihetetlen. Ezen jót mosolyogtam. Nem gondoltam, hogy ilyen nehéz megállapítani...

    VálaszTörlés
  6. Hát ez nagyon aranyos, nagyon vicces:) :) :)
    (csodálkoztam is rajta, hogy valakinél eltalálom a nemét :D)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok az ifjú hölgyhöz!!
    Turchi

    VálaszTörlés
  8. :) :) Köszönöm Csajok!
    Jövő héten lesz a genetika, remélem akkor már nem kevernek be. :)

    VálaszTörlés
  9. Vááááá!!! :):):)
    És ez már tuti? :D
    Új torta??? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg igen :) Tuti. Ezt már mi is a saját szemünkkel láttuk. A vizsgálat alapján többször is. :)

      Törlés
  10. Jol érzem, hogy örülsz, hogy mégis kislány? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanígy örültem a fiúnak :) Igazából annak örülök, hogy a Pisti is örül ugyanúgy. :) Azért volt nála hatásszünet. :)

      Törlés
    2. Azt elhiszem! Remelem, még nem vettél sok kisfiút cuccot. :)
      Egyébként gratulálok! :)
      Még várjuk ki, nálunk is mi lesz.

      Törlés
  11. Örülök!!ha nem lesz titok a nevet is kérjük elárulni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Renaaaa!!!! :) Direkt linkeltem, ami alapján elnevezzük ha picilány! :)

      Nagy Lelle <3 <3

      Törlés
  12. LOL.
    Azt szokták mondani, hogy ilyen irányban nem lehet tévedni, mert ha fiú, akkor azért az, mert látzsik, hogy ott a fütyi, és az egyértelmű. Hát ezek szerint mégsem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg az a magyarázat hogy 14-15 hetes korban még a női nemiszerv is meg van duzzadva, kb. akkorára mint a zacsi meg a kuki együtt.
      Azonban ez csak könyves magyarázat. Holnap megyünk a genetikára, oda ahol a kisfiút mondták. Kíváncsiak vagyunk nagyon! :)

      Törlés
  13. Én még a genetikában is kételkedtem pedig ott volt világosan hogy XY férfi. Ezen a férfin azért sokat röhögtünk. Kis mini és már férfinek hívják. DD
    Turchi

    VálaszTörlés