2014. november 27., csütörtök

Felező :)



16 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki. Most nem nőtt annyira, mármint úgy értem hogy a 13-ik héten jó nagy volt a pocid, ahhoz képest. (Én is így vagyok, asszem hogy most nagyobb mint az átlag, de gondolom később rááll egy átlagos növekedési ütemre.
    Akartam már mondani korábban hogy annyira bírom a hajadat hogy a homlokodon V alakban van a hajvonal. Ez olyan "szív alakú" arcot eredményez (vagy legalábbis azt hiszem erre mondják).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fella! :) köszi :) Ezek a képek most már kora reggeliek, míg a 13. heti a lakmározás utáni. Amúgy tényleg nem látványos még a növekedési ütem, szerintem majd 22-24 hét felé kezd majd belendülni :) Lelle korának megfelelő, úgyhogy take it easy :)
      Mostantól 3 hetente tervezünk egy fotót ugyanebben a felsőben :) A hajam meg :) Ritkaféle, én úgy hívom, hogy mickey egér fejszerkezet :) A fodrász nem is szerette a frufrumat - amíg volt - mert eltakarja a különlegességemet :) Egyébként az Apukám testvérének volt ilyen a hajnövése. :)

      Törlés
    2. Szép vagy! :)
      Nekem is ilyen szívecske fejem van a hajam miatt! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm! :) Most tartok 4 kiló plusznál :)

      Törlés
  3. Nagyon jó rád nézni:) Ha mész az utcán, akkor biztosan mindenkinek jó kedve lesz a kisugárzásodtól!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) alapjáraton meg tiszta paramami vagyok. Majd ez is lesz egy poszt. :)

      Törlés
  4. Martina! Nem tudom az email címedet! Írd meg légyszi nekem a farkasella42@gmail.com-ra mert nem tudok meghívót küldeni neked.

    VálaszTörlés
  5. Húúúúúú, félidő? azt a mindenit, hogy rohan az idő :)
    Csoda szép vagy, sugárzik belőled a boldogság! :))

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm csajok!
    Fella! köszönöm a meghívót :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek vagytok :) Pihizz sokat amíg lehet... :)

    VálaszTörlés