2014. március 10., hétfő

Endokrinológia

Nekem alig három hét Mercformin után 12,9 es inzulinból lett 6,6 /XR 500-as 2*1/ és a cukor 5 lett.:) :)

Pistinek is lettek új eredményei és néhány kontroll adat is :

TSH:          2,46
T4:           18,1    /ref: 12-22/
T3:             6,02  /ref: 3,1-6,8/
D vitamin: 33,1
inzulin:      14,2
cukor:        7,3     február 18-i eredmény:  9,5
GOT:        44       február 18-i eredmény: 170
GPT:       101     február 18-i eredmény: 226
GGT:       318    február 18-i eredmény:  580

Jól látható, hogy a pajzsmirigyen és a cukron is kell egy kicsit csiszolni, de bakker, hogy mennyit javultak az eredményei 15 nap gyógyszerszedés és életmódváltás után!! :) Nagyon ügyes és nagyon büszke vagyok rá!
Ma megyünk endokrinológiára. Szerintem nagy dózisú D vitamin kúra és cukorgyógyszer lesz az indikáció. Meg lehet hogy egy kis L-Thyroxin. Este kiderül.


10 megjegyzés:

  1. Nagyon ugyes. En is buszke vagyok ra!!! Komolyan! Mik a t3 es t4 ref.ertekei? Orulok, hogy Neked bejott az XR.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez alapjan a pm tokeletes. T4 kozepen, t3 nagyjabol a 3/4 enel a savnak. Szerintem a ferfiaknak nem biztos, hogy 2 alatt kell lennie a tsh-nak en bitosan nem kutyulnek bele, mert a valos hormonszintek idealisak most. Kivi vagyok mit mond a dokker.

      Törlés
    2. Es a maj ertekek valami csodasak. Nagyon ugyes es kitarto. Remelem latja, hogy megeri, foleg amikor elkezd fogyni is.

      Törlés
  2. Es hogy lementek a maj ertekek is! Arra amugy mit mondtak mitol volt magas? Nekem is volt mar olyan hogy a GOT GPT nagyon magas (meg magasabb) volt aztan mivel konrtollra elmult sose foglalkoztak vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából több tényező van: a nem megfelelő táplálkozás, a sport nélküli életmód, az hogy szereti a sört, és az is, hogy vegyi dolgokkal találkozik a munkahelyén. Ez utóbbi nincs kiiktatva, de minden másra odafigyel.

      Törlés
  3. Le a kalappal az Embered előtt! :) Szép eredmények!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Piros! Remélem majd ő is olvassa a soraitokat.

    VálaszTörlés