2014. április 19., szombat

Léleksimogató

Tegnap a fotózás...
Valami fantasztikus volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Újpesten voltam egy iparterületen, mámint úgy iparterület, hogy nagy-nagy épületek vannak halomban, és ott az egyik régi épület van kibérelve e célra. Elrettentés ne essék, belülről pont olyan volt mint a filmekben a műterem, vagy ahogy egy-egy riport alatt néhány kocka erejéig felvillannak azok a képek amikor a stúdióban dolgoznak. Húúúúúúú!
Kettő órára mentem és este 6 után jöttem el! 
Egy sminkes, egy fodrász, egy világosító, és Andi, a fotós volt jelen.
 
A mindennapokban a bb krém-púder-szemceruza-szempillaspirál kombó játszik, és nagynéha sminkelem a szememet pasztell árnyalatokkal. Most olyat akartam, amilyet én nem tudok magamnak, ergó, füstös szemeket kértem/kaptam. Ha már egyszer csináljuk, akkor legyen vagány. Egyébiránt jelentem, - hazajövetel után - a férj számára is felismerhető volt az arcom, szóval annyira nem "maszkíroztak" el. Bár úgy eltűntette a csajszi az arcomon a pattanásokat, hogy kb. nulla retus lesz a képeken.
Apropó retus.
Andi is tud olyat - mutatta is - hogy lesoványít, megkövérít, eltüntet...stb... De ilyet én nem kértem. Ennek a fotózásnak a célja az, hogy lássuk, a mostani önmagamból mit lehet kihozni és nem azt akarom tudni, hogy néznék ki 10 kilóval könnyebben.
Egyetlen egy dolgot kértem csupán. Az pedig a pattanások eltüntetése.
/Tudjátok mondtam korábban, hogy az őszi hormonbomba után pattanásos lett a hátam és nem múlt még el. Sőt, olyannyira nem múlt el, hogy még a karomon is van egy-kettő. :( /
A hátam a képeken nem látszik, de a karom igen, így majd az ott éktelenkedőket letakarítják virtuálisan.
A hajam be lett sütve, mivel alapvetően egyenesen hordom, de alkalmakra hullámos és azt nagyon csípem. :)
A fotózás alatt asszem 4-szer öltöztem át, váltogattuk a hátteret meg a bútorokat :)
Volt a műterem mellett egy másik is,amiben hófehér bútorok voltak. Nekem ez annyira tetszett, hogy ott is készítettünk néhány képet. Itt született egy-két fehérneműs kép. :)
 
Amikor a fotózással végeztünk, akkor jött a válogatás, ki kellett választanom belőle 30-at, ami az enyém lesz. Több is lehetne, de mivel darabáras, így valahol határt kellett szabnom magamnak. Hétvégén kapok belőle egy-kettőt és a teljeset, majd két héten belül. Ugyanis a fényeket, árnyékokat
Andi szerint állítgani kell még... :)
 
Aztán, hogy ez miért is volt jó?
Egyrészt azért amit korábban írtam. Legyen néhány kép rólam ebből a koromból, aztán majd 30 évesen is, és így tovább... Nem szeretem azt, amikor csak ész nélkül kattingat a családtag, aztán megállapítást nyer, hogy mindegyiken idétlen a fejem...
Másrészt, a kis megtépázott lelkemnek is csudi jót tett a fényképezkedés. Alapvetően tudom, hogy mi az előnyöm, mi a hátrányom, és van önbizalmam is. Mert van. De amikor a képeket csináltuk az akkora löketet adott Nekem. Minden korlátomat elfelejtettem, egy más világban voltam. Ja, és kétszer is elsírtam magam...Egyszer a smink-haj elkészítés után, egyszer pedig a válogatásnál. Hogyúristen! Énisszépvagyok!
 
Tényleg mindenkinek ajánlok legalább egyszer egy ilyet !!!! Mert szuper!!!!!!!!!
 
P.S: bulizni nem mentünk mert a barátnőmnek s.o.s ügye lett. Így, nagy szomorúságomra ez ejtettük...

7 megjegyzés:

  1. ó de jó volt egy ilyet olvasni :) tok szupi lehetett a fotozas :)

    VálaszTörlés
  2. De klafaaaa! Mindenkeppen tegyel fel ide par nem 18+-asat. De ne fogd vissza magad, mindenfele verziot kerunk ;)

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó!!! Én is nagyonremélem, hogy láthatunk 1-2-3-30 :P képet! :)
    Azt meg, hogy Teisszépvagy én eddig is tudtam! <3

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok! :) Teszek majd fel :)

    VálaszTörlés
  5. Te is címlaplány vagy :) Örülök, hogy ilyen jól esett, szerintem is minden nőnek ki kellene próbálnia :)

    VálaszTörlés