2014. június 21., szombat

Closed

Sziasztok!

Elérkezett az idő, hogy a blogom innentől zártan működjön tovább.
Azt gondoltam, hogy ha nem burkolózok láthatatlanságba, abból sosem lehet baj...

Tavaly tavasszal azért hoztam létre a blogot, 
- hogy kiírjam minden örömömet, minden fájdalmamat, amely a gyermekvállalás, és várandósság témakörében bennem felmerül;
- hogy megpróbáljak segítséget nyújtani mindazoknak, akik hasonló problémákkal küzdenek, esetleg el vannak veszve a vizsgálatok és teendők dzsungelében, vagy éppen annyira padlón vannak, hogy kell nekik a megerősítés: igenis menni kell tovább, másnál is vannak mélypontok, szar gondolatok, de mégis fel kell állni, és pozitívan kell hozzáállni a helyzethez;
- hogy támogatást nyújtsak azokban a helyzetekben, amikor az olvasó azt érzi, nincs tovább, reménytelen minden, hovatovább a kapcsolatai is válságban vannak. Ezek az emberek végigkövethették(hetik), hogyan dolgoztam fel a kudarcokat, hogyan nevettem bele a sors arcába mikor egy újabb pofont kaptam, hogyan kerültem padlóra, és hogyan álltam fel onnan, milyen gondolatok cikáztak a fejemben, hogy éltem meg ha terhes nőt láttam, ha elvetéltem, vagy ha szimplán csak otthon a lombik végett összevesztünk;
- célom volt az is, hogy lássa meg a világ, bármi nehézség jön a pár életében, azt, ha igazán szorosan szeretik egymást akkor kibírják, és ezáltal az a láthatatlan kapocs egyre szorosabb és szorosabb lesz közöttük, függetlenül attól, hogy morog-e a másik a fürdőszobai összefröcskölt tükör miatt, vagy sem;
- segített a napló abban is, hogy saját magam is sorstársakra találjak, és az ő vigasztalásaikból, tanácsaikból erőt meríthessek.

Ez az én naplóm, ezek az én gondolataim, és azok a bejegyzések, vélemények amelyek életünk legszomorúbb időszakaiban születtek, azok azért lettek, mert akkor abban a pillanatban, ezt éreztem, ezek kavarogtak  bennem, ezek szorongatták a lelkem. Minden leírt mondatomat vállalom, akkor és abban a helyzetben az érzéseim alapján lettek virtuálisan papírra vetve.

Nagyon-nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki szívvel, és szeretettel olvasta bejegyzéseimet, és ha gondoljátok legyetek velem a későbbiekben is. 
Aki szeretne tovább olvasni annak - ha kapok e-mail címet, akár itt, akár a közösségi oldalon, vagy e-mailben -, küldök meghívót.  
Tudom, hogy vannak zugolvasóim is. Mivel nem szeretném, hogy innentől kezdve olyan is olvassa soraim aki aztán a visszájára fordíthatja, ezért kérem, hogy aki olvasni szeretne, de még sosem szólt hozzá, egyáltalán nem ismerem, nem váltottunk üzenetet, nem olvasom a blogját, nem is tudom, hogy itt van, az a facebookon keressen meg, csak egy üzenet erejéig. Köszönöm!


41 megjegyzés:

  1. Én is : poppyfield85@gmail.com . Köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnélek továbbra is! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én leginkább zugolvasok, bár írtam már 1-2 alkalommal. Ha szabad, akkor követnélek még! :) (retro08@citromail.hu)

    VálaszTörlés
  4. én szerintem már írtam neked :) ha engeded szívesen olvaslak tovább kommunikamatyka@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Drága Tina,

    nincs Facebookom, az e-mail címemet meg inkább privátban küldeném el Neked. Lehet? ha igen, hová?

    Alíz

    VálaszTörlés
  6. Kedves Martina!
    A kezdetek óta olvaslak és drukkolok neked. Ha lehet, szívesen követnélek továbbra is :-)
    Zsuzsi
    (zsuzzs03@gmail.com)

    VálaszTörlés
  7. Martina, én is olvasnálak tovább (amúgy támogatom a zártságot! Énis zárt blogger vagyok...), ha úgy jó neked, akkor a freemail-edre küldeném a mailcímemet.
    Cserébe felajánlom, hogy Te is olvashasd a zárt blogomat :)

    VálaszTörlés
  8. Szia. Írtam neked facebook-on.
    Üdv.: Béni Renáta

    VálaszTörlés
  9. Szia Martina!
    Légyszi vegyél fel a zártba: ladanyi.h@gmail.com
    Köszi!

    VálaszTörlés
  10. Szia Martina! Bár csak párszor írtam Neked és azt sem tudom, hogy Te olvasol-e, így nem tudom minek számítok, de egy biztos, hogy régóta olvaslak, az is biztos, hogy szívvel és szeretettel, ezért szívesen olvasnálak továbbra is:) Szóval, ha úgy gondolod: e.pinkman1@gmail.com
    Ha nem, akkor búcsúzom és kívánom, hogy mielőbb teljesüljön az álmod. Üdv:P

    VálaszTörlés
  11. Szia Martina, már elég régóta olvaslak, ezért én is szeretnék meghivót kérni. kicsindi.kati@freemail.hu
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Martina,
    Megértem abszolut a döntésedet. Természetesen megtisztelőnek venném ha továbbra is követhetném a történeted.
    Email címem: farkasella42@gmail.com
    Köszönöm előre is.
    Ella.

    VálaszTörlés
  13. Szia Martina, megértem a döntésed, nekem is van egy zárt blogom, amit eddig nem mertem nyilvánossá tenni. Néha olvaslak és kétszer írtam is neked. Érdekel, hogyan lesz veled tovább és szorítok neked a babá(k)ért. Remélem olvashatlak továbbra is. Emailem: laczaevi@gmail.com
    Vica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a meghívást, én is küldtem neked egy meghívást a freemail címedre az én blogomba.

      Törlés
  14. Köszönöm soraitokat! Amint zárom a blogot, küldöm a meghívót.

    VálaszTörlés
  15. Kedves Martina!
    Én talán egyszer szóltam eddig hozzá a blogodhoz, de nagyon szeretnélek továbbra is olvasni. Megatláltalak face-n, ott írok neked egy üzenetet. Remélem befogadsz :)

    VálaszTörlés
  16. Énisénisénis! :)
    marianna.albitz@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Én is kérek szépen meghívót!
    Köszi

    VálaszTörlés
  18. Én is régóta olvaslak és szurkolok neked, ha lehet szeretnélek tovább olvasni...dobosjudit11@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia, én is olvasnálak tovább. Korrekte@citromail.hu
    Köszi

    VálaszTörlés
  20. sjucka@gmail.com
    a "Földid" - ha még emlékszel :-)

    VálaszTörlés
  21. Én is :-)
    Audrey01.audrey@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  22. Szia Martina! Írtam neked a facebookon.

    VálaszTörlés
  23. szia Martinám!! Itt vagyok!!! Pusza

    VálaszTörlés
  24. Drága Martina! Köszönöm szépen a meghívót, itt vagyok. :)

    VálaszTörlés
  25. Megkaptam a meghívót. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  26. Köszönöm a meghívót, továbbra is olvasni foglak és drukkolok nektek! :-)

    VálaszTörlés
  27. Köszi a meghívót Martina!

    VálaszTörlés