2015. január 13., kedd

Baba elsősegély tanfolyam

Január 9-én pénteken került megrendezésre az újpesti Fit Forma stúdióban az az egy napos előadás amire mi jelentkeztünk.
Az ismeretek átadása 9.00-16.00 ig tartott, 1 óra beiktatott ebédszünettel.
Dr. Csomai Zita orvos, természetgyógyász tartotta.

Átbeszéltük és gyakoroltuk az újraélesztést - szemléltető babán - és megbeszéltük az alábbiakat:
mi a teednő:
- légúti idegentest-,
- félrenyelés-,
- törések-,
- csípések-,
- égés-,
- vérzések-, 
- krupp-,
- fogváltás-, 
- láz-,
- marószerekkel való kapcsolatba kerülés esetén.

Kitárgyaltuk a hason kontra háton altatást, az első időkben szükséges vitaminokat. Összességében nagyon jól éreztük magunkat és szerintünk bőven megérte a 9.500 Ft-ot. Apukáknak ingyenes. Ja éssss, ha a baba megnő, és/vagy úton van a kistestvér, és úgy érzem mindent elfelejtettem akkor díjmentesen mehetünk az ismétlésre.
Rengeteg hasznos dolgot szedtünk magunkra, és jól felelevenítette mindazt amit még anno elsősegély órán tanulgattam.
Aki teheti az ne csak légzésfigyelőt vegyen, hanem egy ilyen tanfolyamot is végezzen el, természetesen: sose legyen rá szükség alapon!

1 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyon fontos minden újdonsült anyának, apának egy ilyen tanfolyam. Egyszer találkoztam a Léghajó Program egy orvosával, és mesélt mindezekről, történetekről, akkor eldöntöttem, alap lesz. Kaptam is tőlük akkor egy SOS megoldások c. könyvet.

    VálaszTörlés