2015. január 11., vasárnap

Hajnal 1

Meg vagyok fázva és -gondolom a sok orrfújás, forgolódás végett -érzem a ficert. Gyorsan hanyatt dobom magam: igen, Ő az. Felébredt. Majd azt veszem észre, hogy kinn vagyok a kanapén és alvás helyett csodálom-, élvezem-, imádom ahogy ficerál. <3
Imádom!  <3
Kívánom minden babára vágyónak, hogy mihamarabb érezze amit én : élete addigi legcsodálatosabb érzését, hogy a gyermeke huppangat a hasában!

Néha dilisnek nézhetek ki mert át szoktam ölelni a hasam és dőlöngélek vele. Nem lehet megunni!
Mostmár ülve is érződik-, látszódik ha ficer van, és -azt hiszem - már háromszor éreztem csuklani is.
Ma 26+3

2 megjegyzés:

  1. Igen, szerintem mâr en is éreztem csuklàst, ilyen ütemes dobolàs pàr másodpercig. :)
    Tényleg ez a mocorgàs a legjobb a terhessegben, nekem ez fog hiányozni. A bizonyosság, hogY itt vagyunk anya, jol vagyunk. :)

    VálaszTörlés