2015. január 8., csütörtök

Írok már mert kaptam a fejemre... :)

Minden rendben velünk, csak el voltam havazódva. Ígérem ezúttal gyakran jövök. 97 nap van hátra! Annyira jóóóóó! :) Veszek majd centimétert és vágom :)

Múltkor ott hagytam abba, hogy szenteste. Összebújós-, szerelmes-, Lellevárós volt, fantasztikus. :) 

Előtte egy kis kitérő:

December 18-án 2 nagy rendezvényünk is volt a munkahelyen, ami azzal járt hogy 7.30-tól meg sem álltam, csak futkostam emeletre fel, emeletre le, fogadtuk a vendégeket stb. nos ez semmi mást nem eredményezett, minthogy a 13 órakor kezdődő másik rendezvényen már nem tudtam ott lenni, és már haza is görnyedten mentem. Kő kemény lett a hasam, borzasztó derékfájással. És nem múlt. Soron kívül fogadott a dokim megnézett, gond végül nem volt, de jelzett a testem. Ezek a mókák már meghaladják a tolerálhatót. 
A Babára is ránéztünk minden ok vele, a méhemmel is, a méhszáj zárt. Cukker volt a doki. Megvizsgált, megnyomkodta a hasam, és még hüvelyi uhuval is megnézte a méhszájat. Majd asszongya: No Martina akkor most feltesszük gyógyzselét.... - ezzel a lendülettel vette a hasi uhufejet -, tudja ez azért gyógyzselé mert ettől maga megnyugszik.... :) Cukiii.
  
Visszakanyarodva december 24: jól telt nagyon, voltunk anyuéknál, este Pisti anyukájáéknál, és a rá következő két napban lelátogattuk az egyik barátnőmet, majd a mamáékat. :)
Már 22-én feldíszítettük/tem a karácsonyfánkat ami idén földlabdás lett, mivel tavaszra kiültetjük anyáékhoz, és ez lesz a Lelle fa. :) KisLelle majd fogja tudni, hogy ez a fa volt az ünnep dísze-, azon a karácsonyon, amikor Őt vártuk. Remélem beáll majd a fácska. Ha esetleg nem, akkor a születése után gyümölcsfát ültetünk. 






Az ünnepek előtt megrendeltük a Lelle szobába a szekrényét és egy pelenkázós komódot, valamint vettünk neki kiságyat matraccal. :) A kiságyat el tudtuk hozni és a Pisti nem bírt magával, még aznap összerakta. Anyuéktól ágyneműszettet kapott a királylány, így gyorsan azt is belepróbáltuk baldachinnal együtt. Természetesen még elcsomagoltuk majd február-, márciusban ráhelyezem kimosva, kivasalva, dehát a kiságy összerakás után nem bírtunk magunkkal, és gyönyörködtünk benne. 
ilyet kapott :)
Voltunk még barátoknál, vagy épp barát jött Hozzánk, voltunk a szomszédnál is :) Ugye mi ikerház vagyunk így az ünnepekkor, és nyáron néha összeverődünk. Jó dolog tudni, hogy számíthatunk a mellettünk-, velünk szem az összeröffenések. 

Örültem ennek az év végnek, mert nem járt :) Ez évben szenteste csak 3-an leszünk, és majd a 25-i és 26-i napon megyünk majd jobbra-balra.  

Eljött a szilveszteri készülődés, ugyanis Anikóék jöttek Hozzánk ottalvós bulira. A készülődés 2 napot vett igénybe a  fiúk részéről, ugyanis az egyik nap 16 liter!!!!! üdítőt vettek 4 főre, és a 2. nap 8 és fél kiló húst!!!! szintén 4 főre. Mindezt 4-4 óra alatt. Természetesen mindennek a 3/4-e megmaradt de nem számít, örülök, hogy ők is olyan jól elbandáznak mint mi az Anikóval.

Kiskolbászos a Lelle ágyban aludt szilveszterkor, ám jól kicseszett az apjával mert hajnalban kipattant a szeme és magyarázgatott. Annak ellenére, hogy utoljára 16 évesen töltöttem az óévbúcsúztatót otthon, nagyon jól éreztem/éreztük magunkat. A kiskolbászt az anyja berakta a kiságyba és kb. 2 perc alatt elaludt és nem zavarta hogy magasabb hangerőn hallgattuk a zenét, vagy hangosabban sztorizgattunk. 

Nagyon várunk tavasz! :)
Szilveszter: hasamban az én csodámmal, kezemben a másik csodával
Másnap délelőtt hazamentek a vendégek, de nem sokáig nélkülöztük egymást, mivel 2-3-4-én, hogy kipihenjük az ünnepeket, Gyulára mentünk mi 6an. 
Nagyon jó volt, sokat beszélgettünk mi nők, a fiúk meg közben leléptek vásárolni, szaunázni, mittomén merre, de ők is jól elvoltak. 

5-én felvettük a munkát, bár én január 16-tól már táppénzen nyomom. 

Lellét utoljára 4-én mérték, akkor már 818 gramm volt. Korához képest 3 nappal nagyobbnak mérte a gép, de ami végett eltolódott a kora az az, hogy a combcsontja egy héttel hosszabb mint maga a Lelle test ebben a korban. Szép szexuális hosszúlábú lányunk lesz!!! :) :) :) :) 

Eldöntöttük 4D-re nem járkálunk mert most sem úgy feküdt, hogy tudtak volna jó képeket csinálni róla. Baromira nem az a lényeg, és annak sincs értelme, hogy 50 percig b..erálják a gyereket mert nem fordul meg és nem látszik az arca...

Tegnap védőnőnél is voltam. Meghallgattuk a kis szívét is az én Bé babámnak :) Egybként a saját hallgatóm is sokat használom még, mert az én Babóm az újévig zömmel csak késő este jelentkezett be. Addig meg azért agyaltam, hogy miért nem igazán mozog nap közt. 
3 napja azonban már ülve is érzem, és még látszik is! 
Napról-napra jobban és jobban imádom és egyre valóságosabb minden! Fantasztikus ez a prücsök. Hétfőn kidugta valamijét. Ilyet még sosem csinált. Épp munkában voltam. Kidugta, kicsit otthagyta, majd visszahúzta. Megzabálom! :) 
Már most ő Nekünk a világ közepe! :) Nagyon szeretjük!

Karocskák, lábacskák, fejecske, testecske, hosszú talpacska <3

:)
Tegnapi 25+6 napos kép. Lelle Baba korának megfelelő, anyuka 9 kilóval nehezebb. Ejj.






8 megjegyzés:

  1. Szépséges Lelle es szépséges anyukája :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó sok minden történt. Jó hogy mész táppénzre, mostmár ez tényleg a kímélés időszaka kell hogy legyen. Gyönyörű a kiságy, igazi kishercegnős.
    Bárcsak már én is 26 hétnél tartanék!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Dejó, hogy jöttél már végre! <3
    Szépségesek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  4. Jó látni benneteket, olvasni rólatok! Szép a pocid! Gyere sűrűbben! :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg jó olvasni a soraidat ismét:) Nagyon szép lesz a szobája is ám! Csudajó helyre érkezik a kis hosszú lábú szépségkirálynő...:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól nézel ki, még a hasad is "divatos" :-). Az enyém a nyakamtól kezdődött, úgy néztem ki mint egy lufi DD

    VálaszTörlés
  7. Mi is ilyen ágyneműt vettünk, a hímzett kék nyuszis változatot. Remélem ti is imádni fogjátok, nekünk nagyon bejött ;)

    VálaszTörlés