2013. április 4., csütörtök

Húsvét

Pisti szülei majd 10 évvel ezelőtt vettek egy telket az apukája szülőfaluja mellett Vas megyében. Szép kis hely és nyugodt. Nekem túl nyugodt.
Az évek során építettek rá egy kis padlásos faházat, és odáig fejlesztették hogy van benn wc, víz és villany. Ügyesek voltak nagyon, annál is inkább, hogy segítség nélkül húzták fel.

Amióta megvan a telek évről évre a nyarakat és a húsvétokat lenn töltik. De ez azt jelenti hogy a két gyerekük is megy velük, a párjaikkal egyetemben.
No és azért ezzel van némi gondom. Mert még pl. soha nem voltam kettesben nyugiban húsvétkor, persze tudom hogy Pisti szeret lemenni, így egy két napot eltöltök én is.

így volt ez most is. Húsvét hétvégéjén, szombaton családostul leautóztunk Vas megyébe, - mi értünk oda előbb -  volt vagy mínusz egy fok a kisházban, és 100.000 vagy még annál is több döglött rovar... Sőt, valami fel is éledt ahogy fokozatosan működtettük a hősugárzót.
Azt tudni kell rólam hogy mindent elviselek kivéve a rovarokat, pókokat, százlábúkat és társaikat.
Szóval ez azt eredményezte hogy nem aludtam semmit, mert bárhogy is próbáltuk felporszívózni őket nem sikerült teljesen, így a két este mérlege az volt hogy minden reggel kb. dupla annyi rovar zsongott a padlástérben mint este. És még a paplanon is voltak.
Kellemetlen, és a nemalvás végett nagyon elfáradtam. Bár ezt leszámítva jól éreztem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése