2013. április 4., csütörtök

Nem meséltem még

hogy mi izgalmas dolgok történtek Velünk. Múlt héten vettük az esküvőnkön előadni kívánt keringő első táncóráit.
Egy fiú és egy lány tanít minket. Ők is egy pár. Mivel ide házhoz jönnek ezért három óra/alkalomnál nem adják alább - nyilván hogy nekik is megérje - szóval elég strapás volt. Pistim közben át is öltözött... Kicsit leizzadt. Csalódtam a tánc során, magamban... Azt hittem hogy nő létemre majd én leszek a kis ügyes, hát be kell valljam, hogy a párom sokkal jobban ráérzett a forgásokra, lépésekre, függetlenül attól, hogy én nőiesebben kivitelezem azokat.
A tánctartástól meg úgy elfáradt a karom, hogy másnapra izomlázam is lett. Ebből látszik mennyire edzett vagyok.
Lényeg a lényeg, lesz még egy pár alkalom, és nagyon kemény lesz!!

1 megjegyzés: