2013. április 5., péntek

Még egy baba

Tegnap találkoztam az egyik legjobb barátnőmmel. Ő is azok közé tartozik akik mindent tudnak rólunk, a lombikos küzdelmeinkről. Nagyon szeretem őt, mindig szolgál egy kis lelki támasszal amikor összefutunk.

Beültünk a szokásos kávézónkba a west endbe. Leült velem szembe. Olyan kis szép volt, ragyogóbb mint szokott. Meg is dícsértem érte. :)
Erre elsírta magát és nagyon szomorú lett, olyan volt mint aki szégyellné magát.
Aztán rájöttem, babát vár. A 3. babát, úgy hogy végig védekeztek. Most 8 hetes. Nem is tudja hogy, de nem is ez a lényeg. A babát nagyon várják, szeretik, csak miattam érezte olyan rosszul magát. De mondtam hogy nem kell! Megszeretgettem és együtt sírtam vele a kávézóban. Persze, nekem ez egy újabb pofon az élettől, egy újabb keserédes pillanat, de ezt leszámítva tényleg örültem neki/nekik!
Kértem, hogy a baba végett nehogy megszakítsa velem a kapcsolatot, nehogy elpártoljon tőlem csak azért, hogy nekem ne essen rosszul látni majd, hogy kerekedik a pocakja.
Nem fog! Tényleg nem!

2 megjegyzés:

  1. Szia,

    Mostanában nem volt időm jönni,de most bepótolom!Velem is megtörtént hasonló.A barátnőm olyan kellemetlenül érezte magát amikor bevallotta,hogy terhes hogy már nekem is kínos volt.
    Szerintem ez csak most elsőre volt téma,utána már nem lesz :)Ez tuti!!!Együtt fogtok örömködni :)

    VálaszTörlés
  2. cuki vagy Pimpa! Tudom hogy jó lesz, pl. holnap is megyek hozzá

    VálaszTörlés