2013. május 27., hétfő

Eddig még nem volt laparoszkópiám, majd most lesz...

Húh...
Megjártam a Krizsa dokit. Kérdezte is hogy honnan a megkeresés, mondtam hogy jó kis fórumok és csoportok vannak mostanában... :)
Megnézte az összes leletet, spermaeredményt és amikor megtudta hogy 26 éves létemre már volt 3 sikertelen 5 napos blasztociszta beültetés majdnem hanyattesett.
Jó sokáig voltam benn nála. Elmondtam hogy szinte az összes vitt leletem /Leiden, IR, glutén, miegymás/ mind a saját szakállamra készült, senki nem küldött ezekre. Elmondtam hogy szedem a metformint, jódot, valamit hogy alacsony az AMH-m.

A végeredmény:
Minden hormoneredményem és az 1,3-as AMH-m kiváló, és a terhelés alapján nincs IR-em. Azt mondta hogy aki megjelenik a MM-ben az nem jön ki metformin nélkül... Ennek okán hagyjam abba a met-et és a jódot is mert nincs értelme, nem ezért nem maradok terhes. Hát most nem tudom, lehet tényleg kivágjam a kukába? Az egyetlen egy dolog - és itt azt mondta kegyetlen lesz - hogy a petevezetőimmel van a gond és ő azért szorít hogy itt legyen a bibi és meg kelljen nyitni, vagy ha olyan akkor ki kelljen venni. Mert ha gond van és a folyadék a petevezetőből a méhbe folyik akkor kimos mindent onnan. :( És nincs értelme semminek.
Ezt nem volt semmi hallani. De azt mondta, hogy csak erre az egyre tud gondolni, más gond nem lehet. Ha viszont negatív lesz az eremény akkor innentől kezdve 0%os garanciával lombikozunk. Mert akkor ő sem tudja hogy miért nincs baba.... :(

A fentiek okán ma megjártam a nődokimat is, holnap megyek laparoszkópia előjegyzésre az István kh-ba. Mivel mi nászútra is megyünk és a dokim utána lesz szabin így elvileg júli 1-én kell befeküdni és 2-án műtét, 3-án pedig lehet hazajönni.

Vegyes érzelmek vannak bennem, tekintettel arra, hogy a kis altatásos, aznap hazajövős dolgokhoz vagyok szokva, nem ilyen intubációs altatáshoz 3 napos bentlakással.

Nagyon szimpatikus volt a doki és minden bizalmam most belé helyeztem.
Pisti megy egy sp. vizsgálatra júniusban és júliusban laparra és augusztus 6-án konzultáció lesz nála.
De még ma is kell hívnom este 8 után hogy mit sikerült intéznem a nőgyógyásznál.
Viszont így a Budaiban elmarad a júliusra tervezett lombik.

4 megjegyzés:

  1. Ja, ez az u.n. hydrosalphinx. Endometriozis fajta amugy. Egy baratnomnek volt. Es megszuntettek, kivenni nem kellett es aztan fel ev mulva spontan terhes lett.

    VálaszTörlés
  2. Mindjárt utána is nézek! Hogy Te mennyi mindent tudsz Eszti! :)
    Mondjuk én nagyon nem akarom hogy kivegyék a kis vezetőimet, csak hogy megszüntessék a problémát.
    Fura, de azt szeretném hogy tényleg legyen valami bibi amit majd hipp-hopp korrigálnak és minden ok lesz.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon reménykedem, hogy ennyi a baj, és simán megoldódik!!!

    VálaszTörlés
  4. Remélem csincsike! Igazából a doki is mondta: ha ez nega, akkor mást már nem tudunk kitalálni...

    VálaszTörlés