2013. május 13., hétfő

Már nagyon rég nem írtam

de azért is, mert nem volt mit. Vagyis volt csak úgy gondoltam hogy a babásodós blogon babás témával jövök. Az meg még nincs
De mégis nagy dolgok vannak készülőben.
5 nap múlva lesz az esküvőnk.
Ennek okán nem tudtam menni például a TALIRA amit a csibés csoport csinált.
No majd legközelebb
Most a lényeg.
A nyitótáncot betanultuk, már csak gyakorolni kell, virágos lebeszélve, igazából már csak az utolsó simítások vannak hátra.
Mivel szegény Pisti egész hétvégén dolgozott, így ma egyedül mentem a cukrászdába és a lakodalom helyére egyeztetni. Csütörtökre be lesznek rakva az asztalok így akkorra viszek le mindent, hogy szombaton már csak a virágokat kelljen beadni a fotózás előtt. A menü megvan, az ültetők és menükártyák - jelentem - megcsinálva!! :)

Próbálom úgy intézni hogy ne legyenek megterhelőek az utolsó napok így már csak a szépítkezés marad péntekre.... és Pistinek semmi de semmi dolga nem lesz, kivéve a szombati virág elhozatal.... + nekem lesz még egy feladat. Lesz egy állásinterjúm csütörtök 9-kor... arra szorítsatok majd Nekem!!
... Már a cukrászt is kifizettem mivel nem akarok jövőhéten járkálni és cehhet rendezni.

Mivel semmit, de semmit nem bízok a véletlenre ezért a szombati napot hajnali 5.30 tól fél-, illetve negyed órás lebontásokban beosztottam, valamit az Anyukámék illetve a két koszorúslány na meg a leendő férjem is megkapta a saját agendáját hogy mindenki tudja, neki mikor mi lesz a feladata, mikor mi lesz pontosan. Anyu hajlamos rá hogy majd csak sír és forog a tengelye körül. Na ezt hivatott elkerülni a forgatókönyv.... :)
Mivel Anyáékkal körbejárjuk a terepet csütörtökön ezért a rokonoknak megadtam az ő számát, hogy bármi kérdés, kérés lesz szombat de-t akkor mindenki őket keresse....
Egy dolog aggaszt az időjárás. Ugyanis a fotózás és a szertartás szabadtéri. De jó idő lesz !!!
Ettől eltekintve haláli nyugalommal várakozom. És még nem érzem hogy férjhez megyek....


Egy kis babás téma...
Június 11 én megyek a receptekért mert júni végén - ha a nászútból hazaérünk - kezdem a hosszú protokollt! Hacsak addig nem csinálunk kisbabát mi magunk!! A diétát tartom, többé kevésbé mert van hogy kevesebb ch-t eszek egy nap mint 150. Nodekéremszépen az esküvő előtt minden leadott deka aranyat ér!!

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó!!! Annyira izgi! Hozol majd képeket ugye, ugye?? :):)
    Az interjúhoz nagyon drukkolok, és persze ahhoz is, hogy a nagy a nap a lehető legjobban sikerüljön!

    VálaszTörlés
  2. szerintem teszek fel ide is csincsike!! :)
    már nagyon várom!!!

    VálaszTörlés