2013. május 26., vasárnap

Brendonban

Ma a brendonban vásároltam... Jajj de furcsa volt. Eddig azt hittem hogy én majd csak Pistivel együtt teszem be oda a lábam amikor is a babánknak/babáinknak vásárolunk.... úgy látszik még ezt a keserédes pillanatot tartogatta nekem az élet.
 
Sógornőm 11 hetes terhes. Tele van a facebook az uh. képpel... Örülök, de valahol mélyen olyan sírós-nevetős érzésem van. Nevetős az örömtől, sírós a .....
Lényeg a lényeg, most volt a gratulálós hétvége. És ahhoz vásároltam. Mondjuk én mindenkinek mindig vásárolok. Nem nagy dolog és nem is ujjszülöttnek való, de szerintem nagyon aranyos.
Kis előkék amin a napszaknak megfelelő feliratok vannak :) meg babás szatyrot, valamint kuponos újságot.
Nagyon cuki volt az eladó... Látta hogy nézelődöm - gondolom elég sóvárgó fejem lehetett - és ahogy fizettem a kasszánál megkérdezte hogy beregisztrálhat-e mint törzsvásárló és akkor kapok ingyen katalógust. Mondtam, hogy nem én várom a babát.../itt megint vághattam egy fejet.../ Azt mondta nem baj, majd fogok én is...
Hát mostmár kéremszépen törzsvásárló lettem.
 
Egyébként december 10 körülre várják a babát. Szenteste már a fa alatt lesz.

Mi most lélekben készülünk a júliusi BMC-s lombikra, a gyakorlatban pedig holnap megyek az első konzultációra a Kaáli Intézetbe. Állítólag ott egy év várólista van a támogatott lombikra. Holnap kiderül. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése