2013. május 17., péntek

Még 1 nap!!

PÉNTEK
para most sincs de túl vagyok egy-két kínos helyzeten ami már már nevetséges.
A két koszilányom közül az egyik tegnap megsértődött és visszamondták családostul az egészet. Aztán ma már a koszi buszon ül, jön hozzánk, a családja pedig holnap 10-ra várható. Szóval, mindig van cirkusz, itt is volt. De nevetséges.
Kitalálta hogy eljön de a szertartás után... du-án 17 óra ... ő hazamegy tanulni....
Mindehhez iderendeli 17.00 ra a pasiját, hogy majd ő vigye haza... erre nagyon finoman megkértem hogy bírja már ki az estét mert nem hiszem hogy szombat este a könyvvel fog a kezében lenni, no meg vasárnap reggel....
... Erre megsértődött és azt mondta hogy akkor nem jön.....
Ma meg hívott anyu hogy már a család se jön.... /hozzátartozik hogy ez a család a keresztszüleim és a két unokatestvérem, akiken kívül csak a Mamám és Anyuék jönnek az esküvőre..../
Aztán Anyu helyretett szépen mindenkit úgyhogy másfél óra kínlódást félretéve minden all right....
Én nem paráztam mert tudtam hogy ez lesz a vége, csak az Anyu az aki mindenen belelkizik....
Egyébként mára semmi teendő nincs csak nekem egy körmös látogatás... Azt leszámítva pihenünk, eszünk, iszunk és jön délre a két koszim.

1 megjegyzés:

  1. Nálunk is volt balhé és évekig tartó viszály.Nem tudom miért kell ezt??!!
    Már nagyon várom a képeket!

    VálaszTörlés