2016. január 24., vasárnap

Együtt és külön programok

Nagyon jól elvan Lelle anyuékkal, így nekünk/nekem sokszor van kimenő.

Eleinte fürdés-fektetés után mentünk, de a legutóbbi színház alkalmával már este 6-kor leléptünk. Iszonyat jól feltölt és én nem aggódok semmin. Szépen elvan anyuékkal, a nagyszüleivel, akik kényeztetik, én pedig jól érzem magam a férjjel, vagy épp barátnővel.

Voltunk már így el szórakozóhelyen, fesztiválon, vacsorázni, moziban, színházban, és én egészdélutánosban. Feltölt, és ilyenkor igazán nő vagyok. Imádom ezeket az alkalmakat.

Vásárolni is szoktam egyedül menni, ilyenkor Pisti vigyáz Lellére, és annyira, de annyira jó érzés ez is. Veszek egy nagy latte-t elvitelre és azzal róvom az utcát, boltokat. Próbálgatok, veszek ezt-azt, zenét hallgatok, szóba elegyedek és újult erővel vágódok bele az itthoni menetbe. Konkrétan a múltkor még kabátban voltam ahogy beestem az ajtón, de már fel is kellett venni a Lellét mert jött elém és vittem pelenkázni, játszani. Mondjuk igen, egy pillanat alatt tudni kell átállni. :D

De együtt is sokat megyünk, csak mi ketten a lányommal. :) Szépen elvan, bár nem tagadom, hogy minden elindulás előtt legszívesebben innék egy vodka-martinit mert annyira nehezen viseli a leányzó a készülődést, az öltözködést, meg az ülésbe pakolást hogy leizzadok. :D

Új ülése lett, mert bár nincs még 9 kiló, de kilógott már a kagylóból. Ilyen:

Most tapasztalom csak, hogy mennyire könnyű volt a kis ülése, amit csak átpattintottam a babakocsira, és nem ébredt fel arra, hogy kiveszem az autóból, hogy milyen jó volt, hogy bárhová bevittem így, és ott elücsörgött amíg én végeztem. Pl. fogorvosnál én a székbe, ő pedig a földön szemeskedett. Vagy épp csak 1 percre beugrani a patikába, őt a karomon be mint a kiskosarat, földre le és már végeztünk is.
De most, hogy még nem áll magától stabilan, hogy nem tudja milyen megülni egyhelyben, nem jár, így marad a vagy karban közlekedés, vagy minden alkalommal újra kinyitni a babakocsit amihez vinni az overált, takarót, lábzsákot. Ahhhhhhh: várom már a tavaszt.

A bevásárlás mondjuk meg van oldva mert már benn feszít a bevásárlókocsiban mint a nagyok. Vettem rá huzatot ami mindig nálam van, így garantáltan nem fogdossa meg a gyerek a ragadós elemeket...


5 megjegyzés:

  1. Hol lehet ilyen huzatot venni? Ez direkt a kosárra szabott?
    Most azt kell mondjam örülök hogy másnál is ilyen macera az elindulás, ez megnyugtat. Nálunk is én totál leizzadok mire lemegyünk a kocsiba. Ezek a csajszik miért nem szeretnek öltözni? Rejtély...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeret Ő, de nem azt, amikor már nem tud mozogni a rétegektől.
      Kosárpasszos, a facen KreAnya néven készìt egy székesfehérvári anyuka.

      Törlés
  2. Szerencsés vagy, hogy ilyen sok én-időd van! Sokan nem tudják ezt megtenni. Becsüld megy a zuradat, amiért ilyen jó fej! :)

    VálaszTörlés
  3. Jófej férj és nagymama! :) Tetszik a huzat!

    Olykor én is innék vmi lazítót miközben öltöztetem őket. Komoly performansz, hogy ne sírjon az egyik, mire a másik elkészül, totál leizzadás és én már az utcán öltözködöm mint vmi züllött anyuka, hogy ne sírjának sokat a hideg levegőn, mire kiérnék a teraszra. Nálunk a szombat délelőtt lett apa-félnap, amíg vásárolok, olyan jó utána más energiákkal feltöltődve visszatérni hozzájuk a 4 fal közé. Jöjjön az a tavasz!

    VálaszTörlés