2016. január 22., péntek

Mászik, feláll, térdel, ül és eltűnt a puklija

Nagyvonalakban ezek történtek. :)
December 22-én voltunk a gyereksebésznél aki bekente a Lellehalántékot lidokainnal - erre egy tapadós zacsi -, majd 40 perc múlva konkrétan egy huszár kisollóvágással lenyisszantotta és azonnal lezárta a széleket a lézerrel. Pisti fogta le. Igazából szerintem az jobban fájt a Lellének hogy le volt fogva, mert a beavatkozás után már kb. abba is hagyta ahogy bekerült a karomba. Lett egy nagyon picike pörkösödés, másfél hét múlva elhagyta, és most egy vékony kis hegecske látszik ami napról-napra szebb. Kb. 10 szer elmondták, hogy mennyire jó időben, korán mentem vele, mivel ha várunk és a hemangióma nagyobbra nő, akkor ilyen egyszerűen már nem tudták volna eltávolítani.

December 31 én elkezdett mászni. Konkrétan az tűnt fel, hogy valami nagyon fura a gyerekkel.... :)  Ekkor jöttem rá, hogy jéééééé: mászik! Azóta csak így közlekedik, a kúszást szerintem el is felejtette.
Ül, bármilyen szögből, pózból és olyan egyenes háttal mint a nyíl.

Január elsején kértem Pistit hogy engedje le a kiságy fekvő felületét a legalsó fokra, mert már feltérdel, és szerintem ebből idő kérdése és feláll. Aznap este 8-kor engedte le az ágyat, másnap délelőtt 9-kor már állt a lány benne. :D

Mondja hogy apapapapa - ezzel örökre megnyerte az apját - , és bababababa. Ez utóbbit többször és kb. minden helyzetben. Ha kesereg akkor is, ha mérges, vagy örül szintén. Annyira fantasztikus hogy ebből a gagyogásból is lehet tudni, hogy épp mi a baja. :)

Hisztis. Igen az. Ha valamit fog - amit nem kellene épp - és azt elvesszük akkor visít és csapkod. Ha közben adunk valami pótlékot a kezébe akkor azt nagy lendülettel eldobálja, rosszabb esetben hozzánk vágja. Remélem később kinövi. Anyu azt mondta, hogy emlékei szerint én nem csináltam ilyet.

Hónap elején 4 napot Felsőtárkányban  a Bambara hotelben töltöttünk. Szuper volt! Annyira de annyira élvezte a vizet, a környezetet és, legnagyobb meglepetésemre a játszóházat. Konkrétan amikor felemeltük, hogy visszük fel a szobába addig sikított amíg vissza nem helyeztük talajszintre.
Egyébként muris, de a korabeli babák nem érdeklik, még a másfél 2 éveseket sem nagyon akarta észrevenni. A 4-5 éveseket annál inkább, nade ők nem játszanak ekkorákkal. Szegény babám meg csak forgott utánuk mert nem foglalkoztak vele. :D <3 Hát ettem meg helyben!!! :)



5 megjegyzés:

  1. Hogy kinövi-e a hisztit??? Igeeeeen, olyan 4-5 év múlva :) talán.... Habár én sosem nőttem ki :D

    VálaszTörlés
  2. Olyan szép kiscsaj! :) Nem baj a hiszti, legalább biztosan jó lesz az önérvényesítési képessége. Nálunk is a csajszi ebbe az irányba halad.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lány! Ez a hiszti általános dolog. Én nem voltam sosem az, de lehet igaza van Heninek manapság nem árt ha valakinek erősebb az akarata.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sokat valtozott Lelle! És mekkora haja van! Ugy látom, ti is beszereztetek egy babakarámot. :)

    VálaszTörlés