2015. november 27., péntek

Beteg Lellüzmény

Attól ha én vagyok beteg már csak az a rosszabb ha a magzatmányom beteg.
Lelle beteg lett tegnap estére. Döbbenet, hogy mennyire gyorsan kiteljesedik a babáknál: 7 kor még csak orrfolyt, este 10 után sírva ébredt, tele takonyban, hányt is tőle és innentől éjfélig 5, hangsúlyozom 5!!!!!!! percenként kellett szívni az orrából a vízszerű cuccot. Fél 12 kor mentem a patikába nurofenért, orrspray ért. Kb. óránként riadt a szörcsögőm és rögtön a kiságyból ment a porszívó alá.
Nagyon-nagyon sajnáltam!! Felváltva porszívtunk hogy ne utáljon meg nagyon. Ma már kicsit jobb de ugyanúgy felsír-ébred. :( Enni eszik, inni eszik és a szereit is beveszi. ( voltunk orvosnál )
 
Ma uhura is vittem a Mátyásföldi Klinikára. Megnézték a máját, lépét, veséjét, mert a hemangioma ott is kijöhet. Szerencsére minden tiszta és rendben van a leányzó.
Remélem holnapra már sokkal-sokkal jobban lesz és vasárnapra el is felejtjük az egészet.

9 megjegyzés:

  1. jobbulást a kis Tüneménynek!

    VálaszTörlés
  2. Jaj szegényke, jobbulást neki! Elkapta valahol vagy megfázott magától? Milyen orrsprayt vettél neki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja amúgy a tesóm gyerekorvosa azt mondta nincs olyan hogy megfázás. A nátha az vagy vírus, vagy baktérium (többnyire vírus ami ellen nincs mit tenni).

      Törlés
  3. Szerintem magától, bár körülöttünk mindenki náthás volt.
    Nasivin Sanftot vettem, meg Sterimar babyt, de a doktornő is felírt egy gyógyszertári kevertet. Nem nagyon használom. Azt még az orrszívástól is jobban utálja. Egyébként már jobban van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig a gyógyszertári a legjobb, enyhe antibigyó van benne, ott helyben hat, megelőzi a mellekureg gyulladast

      Törlés
  4. Borzasztó lehetett. Nálunk is volt ilyen, igaz nem lázasodott be. Én is csak szívtam az orrát nem mertem sprayzni, és üvöltött míg az orrszívás tartott. Én abban reménykedem hogy megszokják, állítólag 1 éves gyerek már szereti mert rájön hogy ez neki jót tesz. Nálunk le is kell fogni, egyedül nem is igazán ment, annyira kapkodta a kis fejét.

    VálaszTörlés
  5. Úgy nyomjuk hogy terpeszbe leülök. Fejét a combjaim közé, karjait a combjaim alá. :/

    VálaszTörlés