2015. november 24., kedd

November 19

2 éve ekkor esett az első hó, és aznap végérvényesen ki lett mondva: elvesztettem az első kisbabám.

A múlt héten szinte minden olyan zeneszám lement a rádióban amiket akkor rongyosra halgattam. Nyilván eddig is játszották, csak most akarva-akaratlanul is felfigyeltem rá.

Azt mondják, hogy ha majd szülsz, elfelejted a vetelést, és már arra sem fogsz emlékezni, hogy milyen volt/mikor volt mert lefoglal a meglévő. De ugyanezt mondják akkor is, amikor már várod a "maradót".

Épp a napokban találtam meg azt a kommentemet amit még a szülés után tettem:

"A 4. lombikból volt èletem első várandóssága de attól a babától el kellett búcsúzni a 10. héten. Nos akárhányszor kèrdezték eddig mind a terhesség alatt, mind most hogy első baba? Hát mindig elcsuklik a hangom mert igen, tulajdonképpen első, de a kis tízhetest se fogom elfelejteni soha! Ezt mèg Pistinek sem mondtam, de mèg a szülőszobán is eszemben volt. Amikor a karomban fogtam már Lellét, megköszöntem a meg nem született babánknak is Lellust."

Szóval nem. Én most sem felejtettem Őt el. 19-én maratoni Lelleölelést tartottam.

5 megjegyzés:

  1. Nem sokat könnyeztem szülés óta, de most igen. :(

    VálaszTörlés
  2. Igen ezt megértem, pedig nekem csak 7 hetes volt az első kisbabám. Sokszor eszembe jut, hogy annyira jó vol, annyira nem akart nekem gondot okozni hogy inkább meghalt.

    VálaszTörlés
  3. En is vegigbogtem oktober 8. delelottjet. Erdekes, az elso terhessegem olyan homalyba vesz, hogy neha megfeledkezem rola :-\ A masodik viszont sziven utos, ha ragondolok. En azt szoktam mondani, hogy a teso Angiert hagyott itt minket, o a veszteseg okozta csoda beteljesulese :-)

    VálaszTörlés
  4. Az első 2 terhességem közül az első hagyott erősebb nyomot, bizonyára azért, mert először éltem meg, de valahogy mégis elhessegetem azt az élményt. Viszont a 3. jut eszembe többször, a 12. hétig élt, és nem magától halt meg, már babaformája volt, sosem felejtem el... Bármikor eszembe jut agyonpuszilgatom az ikrek mind a 4 arcocskáját :)

    VálaszTörlés