2015. november 18., szerda

Jól elmaradtam

Vagyunk ám, csak igen sok minden történik.
Még októberben ünnepeltük Lelle névnapját, voltunk hosszúhétvégézni Velencén a keresztékkel, és bekövetkezett ami elkerülhetetlen volt: Mami sincs már, múlt héten temettük.
Végül is - annyira szürreális ezt leírni -, vártuk már, hogy megtörténjen, és örültünk, hogy megtörtént, mert annyi szenvedett már szegény. :(
A temetésére a búcsúztatót én írtam, és azt hiszem ez nagyon sokat segített abban, hogy bár nem voltam vele a halála napján - pedig lehettem volna, mert aznap mentünk volna hozzá vidékre eredetileg, de másnapra tettük át... -, el tudtam tőle köszönni... :(
 
 
 
Lellus csudapofa, tanul integetni és tud tapsolni az asztalon. :) Kúszik, jön utánam, illetve megy mindenhová és rengeteg mindent eszik. Jövő kedden lesz 7 hónapos. 76 cm és 8300 grammnyi csúcslány! :)
Már csak napi kétszer van tápszer - reggel és este-, a nap többi étkezése rendes étel, amit zömmel én készłtek, de van hogy üvegest kap. Üvegesből én a Kecskemétit és a Hippet részesítem előnyben. De van néhány Univer is, illetve lassan kipróbáljuk a DM saját márkásait is.
Evett már csirkepöriből husit is, illetve a húslevesből valók sztenderdek nála. :)
Nagyon fejlett kislány és jól alszik. Mondom is mindenkinek - közben mindig keresek egy fa valamit amin lehet kopogni -, hogy kb. olyan mintha egy 4-5 évesem lenne, kb. úgy tud alkalmazkodni hozzánk. Imádom! :)

A velencei kirándulás alatt fürdött először medencébe, de annyira tetszett neki, hogy azóta már az Aquaworldbe is elvittük.

Ahh, és a legnagyobb: fogászaton voltam Lellével. :) Na itt nem őt vették fúró alá, hanem engem, viszont a 3 alkalmas kezelésből 2 időpontnál senkire nem tudtam hagyni, így jött velem. Szembe ült a fogászati székkel, csak ő a babaülésében és figyelt amíg kész nem lettem. Mondjuk nem volt nagy művelet csak egy-egy kisebb tömés. De én olyan büszke voltam rá! :)
/Egyébiránt - ez nekem új volt-: szülés után 90 napig ingyenes a fogászati kezelés. Én eddig csak várandósság alatt tudtam ezt az opciót, pedig szülés utánra is érvényes, bármilyen és bármennyi műveletre. Ezt mondjuk említhette volna a védőnő/

Üldögélget. Magától még egyszer ült fel csupán, de a Dévény tornász hölgy azt mondta, hogy direktbe persze nem kell ültetni, de egy fürdés erejéig ülhet már a kádban.



7 megjegyzés:

  1. Sajnálom a nagymamádat, Martina:( az viszont szép és jó dolog, hogy megélte Lelle születését. Puszilgatta, ölelgette, szagolgatta, ő is biztosan nagyon várt rá <3
    És nagyon szépek vagytok, édes ez a baba, jaj nagyon édes:) jelentkezz többet ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövök sokszor mostmár! :) "Muszáj" mert olyan jó visszaolvasni a gondolatokat. Már a felét elfelejtettem volna...

      Törlés
  2. Részvétem! Sajnálom a mamidat! Nagy ölel3s!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és méltó temetése lehetett, nyugodjék békében.
    Milyen magas lány lesz ez a Lelle! Ti is ilyen magasak vagytok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) :(

      REmélem szépséges hosszú lesz! :) Apja 175 én 176 centi vagyok. De pl. Anyukám 178 :)

      Törlés
  4. Részvétem Tina, tényleg nagyon jó, hogy a.nagyid Lelle születését megélte. Milyen aranyos a kis drága, hogy elkísért a fogorvoshoz :)

    VálaszTörlés