2015. november 24., kedd

MensMentis

Az MM-ben úgy van - legalábbis idáig még úgy volt - , hogy ha egy ideig nem jelentkezel náluk akkor kiesel abból a körből, akiket kvázi relatíve gyorsan ellátnak. Mondjuk pl. ha kimarad egy év, és azután szeretnél a dokidtől valamit SOS ben, akkor ki kell várni azt a várakozási időt, amit mondjuk egy újonnan hozzájuk jelentkezőnek is, ami lehet akár 2-3 hó is. Így én bizonyos időközönként távkonzultálok, vagyis 4000 ért emailben vitatok meg egy-egy eredményt - ha nincs időm felkeresni őket -, illetve receptet íratok. Ugyanis én olyan fajta vagyok - ha még nem tapasztaltátok volna -, hogy ha gondom van, minden azonnal kell :)
A héten 3 pontost terheltetnék, kíváncsi vagyok hogyan állok. Szerintem jószarul...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése