2013. július 1., hétfő

így kell nagyot koppanni....

Ma a bejegyzésem után konstatáltam, hogy a mensi volt nincs, picit vártam, de mostanra ki merem jelenteni hogy csutkára elmúlt....
Hát basszus... a műtétet meg lemondtam...
Az eddig 5 napos elmúlt 2 nap alatt. Hozzátartozik hogy abban a két napban minden volt aminek távoznia kellett....szóval nincs baba a dologban ezt 1500%ra ki merem jelenteni....
Szóval ennyi. Holnap simán megműthetne, de már szólni nem tudtam, nem is mertem, hogy vissza az egész, mert egyrészt reggel törölte és már a doki a magánrendelésen nyomja, másrészt meg semmelweis nap van, ami káosz az eü-ben úgyhogy nem biztos hogy örülnének ha ennyit variálnék. Meg hozzátartozik hogy már rég benn kellene lennem az osztályon...
 
Nem baj, gondoltam, legalább aláírom a képzési szerződést az angolhoz... Lementem a helyszínre de anélkül távoztam hogy bármifélét intéztem volna. Ugyanis ez egy újrakezdő csoport, és én a telefonban is jeleztem, hogy nem igazán tanultam a nyelvet, ott akkor azt mondták, hogy nem gond, teljesen előlről kezdik, itt a helyszínen pedig biztosítottak róla, hogy egy nagyon jó alap kell a tanuláshoz. Ami nekem nincs. Szóval Martina szépen leautózott a kicsikocsival, belibegett a magassarkúban, aztán meg visszalibegett az autóhoz dolga végezetlenül.
Itthon most szépen leiratkoztam és konstatáltam, hogy a közeljövőben nincs oly tanfolyás ami nekem megfelelő lenne, mert mindenhol teltház van. Ennyit erről. Majd figyelgetem folyamatosan...
 
Ez egy ilyen nap

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom...de tudod, a felhők felett mindig süt a nap...

    VálaszTörlés
  2. tudom én!!! :) és holnap meg már legalább tudok a következő időpontot :)

    VálaszTörlés