2013. július 17., szerda

Hematológia, műtét

Többször téma volt már a fórumon a heparin kérdésköre és mivel C677T MTHFR heterozigóta vagyok, így elhatároztam, hogy szeretnék vérhígítót kapni beültetés utánra. Egyrészt mert szerintem növelheti a beágyazódási arányt, másrészt meg ártani nem árt, harmadrészt mert a fejembe vettem, szóval ezért a KELL....
No mármost ki írja fel. Rita segítségével találtam magamnak Blaskó dr. urat, aki magánrendel a Mammutban, és van is időpontom péntekre. Azonban kitudtam, hogy 15.000 Ft ba kerül és ezt viszont sokallom egy receptért, így tb-s alapon szeretnék elmenni hozzá. Szóval holnap nagy valószínűséggel átadom az időpontom másnak. A doktor úr kedden rendel 7-10 ig a Szent Imrében és ebben az időben, valamint még csütörtökön lehet hozzá időpontot kérni. Mivel szerdán ezt nem sikerült megtenni - kb 40 perc telefonálás passzoltak a mellékeken ide-oda, egyik osztályról a másikra,- lejárt az előjegyzési idő. Remélem holnap nagyobb sikerrel járok.
 
Annyira felbuzdultam ezen a lehetséges pénzspóroláson, hogy a most esedékes rákszűrésemért sem szeretnék fizetni. Eddig mindig magánban nyomattam, de már nincs szivem ennyi pénzt elhordani itthonról, főleg hogy a lapar is pénzes lesz jövő héten.
Sőt, Krizsa doktor úr még kér egy-két vérvételt ezen kívül az augusztusi konzi időpontra, így a vv-ket is tb-n szeretném megcsináltatni.
Meglátjuk. Pénteken megyek a szakrendelőbe nőgyógyászhoz.
 
ho-ho-ho.... :) Aztán meg jövő kedden lapar+hisztero, végre már.
Mivel pont hogy utána jön meg - lehet egybecsúszik a műtét utáni vérezgetéssel - így nem veszítünk időt, reményeink szerint mehet augusztusban a stimu.
Hétfőn fél9 re kell mennem amikor is felveszik az adataimat és utána 14.00 kor találkozom az aneszteziológussal.
ÉÉÉÉÉSSSS! Itthon alhatok hétfőn! Ez nagyon nagy dolog, tekintettel arra, hogy eddig azt mondták, a hétfő estét biza benn kell tölteni. /de minek?/
Remélem ez a kijelentés így is marad és kedd hajnalban ott kopogtatok majd a nővérpultnál.
Na ennyit eddig! :)
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése