2013. július 19., péntek

Jajj aranyos, hát most nem lehet

Ha bárki is azt hinné, hogy elintéztem a bejelenkezést és minden simán ment, hát téved.
Ugyi, tegnap - azaz csütörtökön - kellett időpontért telefonálnom a Szent Imrébe. Első kicsengésre fel is vették. Itt már tudtam, hogy ez nem sok jót jelent.
"Aranyos, hát most nem lehet időpontot kérni, majd jövőhéten...." Nagyjából megtudakoltam hogy ha jövő héten telefonálok akkor szeptember elejére kapok időpontot mert még két rendelés lesz e hónapban, utána pedig egy hónapnyi szabadság... Megköszöntem és hívtam a magánidőpontom, hogy akkor mindenképp elmegyek, csak tegyük át jövő hétre mert ma eléggé összecsúsztak a teendőim és nem tudok menni... Igazából csak hívtam volna.... Reggel fél 9 től du-án 13 ig próbálkoztam - ez 29!? alkalmat jelentett - míg végül ők hívtak vissza....
Az új időponom jövő péntek 10.00
 
Ma el kell mennem két hivatali ügyben - mindkettő más más városban -  azonban vissza kéne innen érnem 10.00 re hogy elmehessek rákszűrésre és fél egyre fogadókész állapotban legyek benn a mi kis fővárosunkban... Mindezt bkv-val.
Sietős lesz. Laposban megyek és viszem a magassarkúm szatyorban. Nehogy már nem... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése