2013. július 26., péntek

Műtét után

Hazajövetel után sokat álltam, járkáltam, mert az ülés, és méginkább a fekvés nagyon fájt. Megjegyzem azért még most is.
Az egyik kötésem lejött így a gyógyszertári beszerzőkörút után átkötöttem. Gondoltam legurítok egy felest mielőtt megteszem nehogy rosszul legyek, de ellenkezőleg. Pont ahol a cső volt olyan mint a kisujjon lévő köröm fele.... /most ránéztetek a kisujjatokra :) /
Szóval nem nagy.
A másik a bal oldalon van, azt nem néztem meg, a harmadik varrat a köldökben benn...
Nem látvanyos csak a hasam hatalmas és buborékol ha lefekszem. Megjegyzem ez fájdalmas buborékolás. :)
Akkora a hasam mint a 6 hós kismamának. És amit ma vettünk észre. Ha oldalt fekszem akkor a hasam hullámzik! Félelmetes!! És ha ráteszem a kezem akkor is érezni a hullámokat. Nagyon durva!!
Tetézzük a diszkomfortérzetet. Hazajövetel másnapján még meg is jött.... így a varratszedéskor hétfőn vetetek le ciklus eleji hormonokat is mert ugyebár aug. 6-án megyünk vissza Krizsa dokihoz.
Remélem nem volt hiábavaló a műtét, bár ő azt mondta, ha el van záródva akkor jobb ha kiveszik.
Nos az én elzáródott vezetőm bennem éli világát :) :)
A többit meg majd meglátjuk :) :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy túl vagy rajta, remélem a fájdalom is múlik hamar!
    Ezek szerint akkor az amire tippet a doki, az a folyadék ami kimoshatja esetleg a babákat az nincs?

    VálaszTörlés
  2. Elvileg nincs... azt mondta a nődoki hogy azért nem vette ki

    VálaszTörlés