2015. május 10., vasárnap

"Felépülés" a nagy esemény után

Azt írtam, hogy mihelyt kibújt, százezer százalékban nyilván nem vágódott el semmi fájdalom, de a fájások megszűntek és tényleg giggggganagy megkönnyebbülés volt.
Kaptam két lokális szurit a gát köré és kb. 15 perc alatt végzett a doki a varrással kaparászással.
A méhet ilyenkor kitakarítják ilyen kanálszerűséggel. Erre nincs fájdalomcsillapító, de engem a szülés olyan fájdalommal ismertetett meg, hogy ennél a műveletnél elég volt, hogy erősebben szorítottam a Pisti kezét. Volt méhnyakrepedés, azt is ellátta, meg a gátvarrás. Ezeket kb egyáltalán nem éreztem, sőt a varrásnál röhögtem már nagyon, ugyanis az orvos úgy varrt mintha versenyen lenne. Aztamindenit! :) :) :) :) Én még ilyet nem láttam. :) Meg a végén kérdezte milyen legyen? Mondom szűk és csipkés. :) A folyamat azzal fejeződött be hogy leellenőrizte a végbelet is, hogy ott nem lett-e repedés. Hála az Égnek ott nem volt.
Vért sokat vesztettem, így az ájulás szélés voltam ha fel kellett állni, így tolószékben vittek a szobámba. Kérdeztem elmehetek e fürdeni, de kinevettek. Tényleg nem tudsz. Csak fekszel mert ha felülsz forog veled a világ. Hajnalban a nővér vitt ki pisilni mert ott is majdnem elájultam. Felülni is úgy kell, hogy nem nézel lefelé hanem előre, csakis előre.
Alig aludtam valamit, de ez érthető :) Hajnalban elmentem fürdeni és hajat mosni, immár egyedül és mentem a Babámért.
Nekem a hasam onnantól, hogy betoltak a szobámba egyáltalán nem fájt. Furcsa, de egyáltalán nem. A varrások még aznap annál inkább, aztán fokozatosan megszűntek, vagyis abszolúte elviselhetővé váltak. Én aloe first-el fújogattam, meg ugyanezen összetevőjű krémjével kenegettem vastagon.
Az orvosom is mondta, hogy úgy közlekedem és ülök, mintha nem is történt volna az ég egy világon semmi.
Amit viszont megjegyeznék, így a végére. Aki majd szül, és a kórházból már úgy jön ki, hogy szinte csak az a kis varrás fáj és az is már alig, ne ijedjen meg ha az itthonlét másnapján azt érzi, hogy a hüvelyén keresztül akar kifordulni minden szerve, olyan érzéssel mintha ólom lenne ott és húzná lefelé. Ez minden tevékenység után fokozódott és estére csúcsosodott ki, volt hogy annyira, hogy megkönnyeztem. Először azt hittem, hogy hüvelygyulladásom van, amit a kórházban szedtem össze, de több frissen szült kismama ugyanezt tapasztalja, így sajnos, nemsajnos ez normális.
Már egyébként múlik, és nincsenek azok a meg nem tudok este mozdulni érzések, amik kb 5-6 napig fennálltak.
Én kamillába ültem bele mert mást nem tudtam kitalálni, de van a bionom.hu oldalon ülőfürdős készítmény "Stadelmann" kifejezetten gyermekágyasoknak. Ezt mire megrendeltem elmúlt a fájdalom. :) Előbb is ráakadhattam volna.
Nekem a vérzés mennyisége egyáltalán nem volt ijesztő, a nagyja sokaság lement a kórházban. 15 nappal szülés után pedig már elég a lehelletvékony tisztasági is.

2 megjegyzés:

  1. Hmm nekem ez a kifordulas érzésem van mar hetek ota csak a sulytol. Jo lesz nekem az a császár egyre jobban orulok neki.

    VálaszTörlés