2015. május 27., szerda

Átollózva

Szégyen gyalázat, de nincs időm még egyszer lejegyezni a mindennapok összefoglalóját ezért idemásolom amit egy blogba írtam kommentben rólunk. Kicsit ugyan átfogalmaztam de ez a lényeg:

A hogy vagyunk:

Ha alvós nap van, akkor 3 óránként óramű, ha nincs akkor vagy nèzeget, vagy egyfeszt sír. Ez van. Ha sírós a nap, akkor tök mindegy mit csinálok vele. Zömmel karban van, de úgysem igazán jó neki.

Nem foglalkozom senkivel és semmivel, próbálom ösztönösen tenni amit tenni kell. A gyerekorvossal szoktam egyeztetni, neten nem nézegetek semmit.

Lelle rájött hogy üvegből jobban jön a kaja, szóval nem is cicizik. És mi van akkor? Én sem tettem és világi fantasztikus a kapcsolatom Anyukámmal. Szerintem nem ezen múlik a kötődés, bár a csapból is ez folyik hogy pedigde. De nem èrdekel màs mit mond erről. Még a khban mondta nekem a csecsemős egy jó kis bőgés után, hogy ne stresszeljek mert ugyanolyan gyorsan eltelik a babalét mint a várandósság. Èlvezzük! Szóval mi megpróbáljuk így <3

Lelle külön szobában alszik ès ha jó nap van akkor direkt nem kèzben altatom hanem az ágyában. Sírni én sem hagyom. Az viszont nem sírni hagyás hogy a tápot keverem vagy èpp most kezdett el sírni de muszáj pisilni menni. Nem 20 percekre van egyedül magara hagyva .. Ez egy szükséges rossz persze, mivel napközt egyedül vagyok vele. De nem direkt hagyom had sírjon.
A tejet èn is fejem napi 3szor. Ettől kevesebbszer sosem, viszont a napi 4re nincs időm. Nyilván ezért kevés a tejem de mègis van és mègis kapja. Ez sem azèrt lett így mert direkt nem akarok szoptatni, így alakult. A van-e tejed mindenkitől elhangzik. Már azt mondom hogy igen van. Mitől jobb a kèrdezőnek egyébként ha van és mitől nem ha nincs? Én már ezen sem vagyok hajlandó felidegelni magam. Van és jónapot
 Egyébként most is fejek, így szerintem tele az írásom hibákkal. :)

A bújás. Mosolyog már rám meg gagyog és iszonyatosan tud figyelni ha beszélek de ha lefekszem mellé ölelni az nem olyan élvezetes mint karban nézelődni. Ja igen sokszor nem jó neki ha összegubóztatom a karomban és úgy ölelek, mert takarom a kilátást. :)

A fürdés este 7 és 9 között egyszercsak. Ha rossz nap van ès egész napos bömbi után 17-kor alszik el nyilván nem költöm 7kor mert akkor KELL fürdetni hisz szegény nemrég aludt el. Az esti fürdés előtt akkor keltem -jobban mondva a vízben èbred-ha már több mint 4 órája szunyál és mindjárt fél 9 felé vagyunk. Ebből mondjuk nincs gond imád fürdeni. Amit most írok se èrt egyet velem szinte senki:mihelyt letelik a 6 hét lesz olyan este amikor jön be velem a teliengedett nagy kádba és majd ott húzogatom jobbra balra a vízben had élvezkedjen a medencében -persze rögtön előtte lezuhanyzok-.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ezek viszont mostani gondolatok:

tegnap volt az első olyan nap amikor igazán fájt a hasa délután. Borzasztó volt! Én voltam vele egyedül és ahogy sírt a karomban - másképp és máshogy mint szokott - , EGYFOLYTÁBAN A SZEMEMBE NÉZETT! Iszonyú volt! Mintha azt kérné hogy segítsek rajta, de azon kívül hogy masszírozgattam, fogtam, ringattam, nem igazán tudtam mást tenni. Tényleg megszakad a szív tőle! Pedig csak egy hasfájás. El sem tudom képzelni - de nem is szeretném - hogy akinek tényleg beteg a gyereke az mit él át...
Biogaia, infacol az hetek óta megy, eddig nem is volt gond. Remélem nem nagyon fog ismétlődni. Az tény, hogy egész tegnap mohón evett és alig büfiztettem. Erre mától jobban odafigyelek.

2015.05.20  az első HEŐŐ /azt hiszem ez nem kell magyarázni. Azóta minden nap többet mondja :) /
2015.05.23 először rám mosolygott meg mosolyog a függőknek a kiságyban és a hintában. :)

Tegnap csavarogtunk együtt csak mi ketten. Elmentünk Anyuért az oviba, majd DM-be, tankolni, és hazavittük Anyut. Ott megetettem, majd haza. Annyira cuki volt, olyan jól bírta!
Ma pedig 1 hós kötelező viziten voltunk a gyermekorvosnál. :) Minden rendben van. Június 1-én visszük hallás vizsgálatra és a kötelező uhukra. Ezeket magánba mivel így is két helyre kell egy nap menni, ne kelljen még sokat várni is.

A tegnapi és a mai nap:






16 megjegyzés:

  1. Szerintem is csinálj mindent úgy ahogy nektek az jó, kényelmes. Én is szoktam együtt fürdeni a gyermekeimmel kicsi koruktól kezdve. Mindenkinek elvárásainak nem tudsz és ne is akarj eleget tenni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Ti is együttfüri. Nagyon jó! :)

      Törlés
  2. Martina! Hogy szerelted le az embereket?
    Engem a kórházban idegileg kikészítettek mert nem ment a szoptatás, a védőnő naponta csesztet telefonon, holnap jön aszoptatási tanácsadó akitől már előre rettegek mert tudom iszonyúan meg fog minket kínozni, az egész környezetem úgy néz rám mint valami rihrrongyra mert nem indult be még a tejem és mind én mind Zselyke türelmünket és kedvünket veszítettükk az egésztől? A kórházban még pszichológust is rám akartak küldeni.
    Másik: bőgés? Én mikor bőgtem a kórházban (sokat) rám fogták hogy nem akarom elfogadni a babát.
    Én meg azért bőgtem mert ő sírt és nem tdtam megvígasztalni.
    Ekkora különbség kórház és kórház között!
    Csak a védőnővel, gyerekorvossal mit csinálsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen Fella! Ez nagyon nagyon gáz.
      Nekem anno a saját dokim mondta a 9. héten hogy ugye tudom hogy a 9 hó alatt nem a szülésre készülünk hanem utána a baba ellátására és a vele való együttlétre? Annyira de annyira igaza volt! Én ez alapján választottam ugye a kórházat és biztosítottam be magam hogy a csecsemősök is szuperek, de nekem még ez sem volt elég: ebben a kórházban lehetett külön fogadni és megtettük. Azt bánom hogy nem fényképeztem le velük a Lellelányt mikor eljöttünk. :)
      Nyilván erre sajnos Neked nem volt lehetőséget és szégyen gyalázat hogy két kórház nővérei közt ekkora a különbség.
      Engem hajnal egykor simogatott a csecsemős a pelenkázó felett, hogy normális a bizonytalanságom sírjak nyugodtan attól megkönnyebbülök.
      A gyerekorvos mondta azt, hogy ha gáz van akkor nem kell minden esetben a szoptatást vért izzadva erőltetni.
      Szóval nekem a védőnővel orvossal is nagy szerencsém van. A gyerekorvos nem a körzetes. Én mentem máshoz.
      Kjvánom hogy megoldódjon a problémátok és hogy ne őröljön fel idegileg.
      A többi embernek pedig: van tejed? Van hát. :) Ezt egy most 3 hós Annababa anyukája mondta, hogy ha jót akarok magamnak akkor ennyivel lerendezem.

      Törlés
    2. Köszi és nagyon sokat segített a bejegyzésed amúgy ez a karakánság amivel kiállsz amellett amiről úgy gondolod jó. Tanulhatok tőled 15 évvel idősebben. :-).
      Majd megírom hamarosan hogy pontosan mi nálunk a helyzet meg hogy milyen volt a kórház.

      Törlés
    3. Az első gyerek arról szól, hogy megtanuljuk, hogyan kell anyukának lenni. Furán hangzik, de akkor is igaz, mint amikor először vezetünk autót, vagy először van a lábunkon korcsolya. Szívás, de túl lehet élni... :-) A következőknél már ezerszer jobban fog menni minden!
      Nem az a lényeg, hogy mit hogyan csinál az ember. Ha a babócának mindazt nyújtjuk, ami csak tőlünk telik (és nem arra törekszünk, hogy mások legyünk, mint amilyenek vagyunk) akkor az a LEGJOBB, amit kaphat tőlünk! Ki volna ezzel elégedetlen? :-D
      Mindenki más - család, védőnő, szomszédasszony, séta közbeni megmondóemberek - meg magasról le van sz@rva! ;-)

      Törlés
  3. Tőlem is mindig megkérdezte minden jöttment, hogy szoptatok-e, van-e elég tej, stb. Először fura volt, aztán vigyorogva válaszoltam, hogy természetesen! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki Lelle! <3
    Igen, ez a "magyarázkodás" rémes h miért nincs tejem. Tök jól teszed, hogy ettől megkíméled magad!
    Barnus 7 hetes korától fürdött velünk. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Tina! Egyre szebb a Lellelány! Ami a fürdést illeti, én a szülésfelkészítőn tapasztalt védőnőktől azt hallottam, hogy a köldökcsonk leesése után még várni kell 2 hetet, nehogy a sebből még váladék jöjjön és után lehet menni apával a nagy kádba. 6 hét után anyával is. Természetesen a felnőttek előtte zuhanyoznak. Nekem ez nagyon tetszik és majd így szeretném csinálni.
    Egyébként így pocakosan én is azt vettem észre, hogy mindenki roppant okos gyereknevelésben és persze szülésben is. Éppen csak meg nem köveznek, ha nem tudsz szoptatni és netán császárral szülsz. Szerintem mi tudjuk igazán, mi a jó a gyermekeinknek, hiszen mi vagyunk az anyukáik.

    VálaszTörlés
  6. Cici vagy üveg.
    Én is fejem a mellem és üvegből kapja a fiam. És nem bánom. A lényeg hogy anyatejet kap az pedig hogy hogyan az már más tészta.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Csajok! Mindenkinek! Akkor nem tartotok ufónak :)

    VálaszTörlés
  8. Ritka mikor kezdő kismama ilyen határozott. Így is kell. Én elbénáztam, hallgattam mindenkire aztán csak egy nagy katyvasz lett belőle. Idővel azért csak kialakult hogy mit kell csinálnom vagy mi a jó a gyereknek és nekem is. Nagyon cukker baba :-)

    VálaszTörlés
  9. Martina, egy kérdés: te adsz Lellének bármit csak úgy inni? Vizet vagy teát ? Én azt olvastam hogy nem szabad, de pl. tegnap séta után oly szomjas volt a meleg miatt viszont nem kellett volna még ennie, csak innia (szerintem).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vizet kap. Forraltat. Elég sokat megyek vele és már meleg van. Issza szépen. :)

      Törlés