2013. március 9., szombat

A legutolsó, gyatra 0-ás hcg tegnap derült ki. FER +7. napon elmentem magánba vérvételre mert nem akartam ezt a hétvégéket kétségek közt tölteni. Mert a hivatalos eredményhirdetés 11-én lesz. így hogy már tudom, nem lesz érdemes kivárni a soromat. Elmegyek reggel a vv-re aztán hazajövök és majd telefonon érdeklődöm.

Tegnap iszonyatosan magam alatt voltam. Ma is.
Feküdtem 5 napig rendületlen. És semmi! De úgy semmi hogy 0! 3 beültetés. Komolyan mondom egész nap az volt a fejembe hogy ettől még az is jobb ha van egy érték de az csak csökken.... Persze az csak biokémiai terhesség, de akkor legalább tudom hogy terhes tudok lenni. Mert így nem tudom. És az a szörnyű hogy nem tudom mi lesz így... Eddig mindenért meg kellett küzdenem az életben de nem volt gond mert mindig tudtam hogy úgyis meglesz. Nem volt állásom, oké majd lesz. Lakhatás! Olyan nincs hogy ne legyen. Főiskola, halasztok, de jövőre befejezem, meg is történt. DE EZT NEM TUDOM. NEM TUDOM!!!!!Nem is azt hogy mikor,hanem azt hogy képes vagyok-e rá...

8 megjegyzés:

  1. Martina nagyon sajnálom! Kitartást kívánok, és remélem mihamarabb sikerül!!

    VálaszTörlés
  2. Ismerős sztorik, ismerős érzések sajna.Kitartást csak ennyit tudok mondani, bár tudom hogy etől még nem emelkedik a hcg...Csináltass immunológiát!!!

    VálaszTörlés
  3. pajzsmirígy vizsgálat?MTHFR? ezek voltak?

    VálaszTörlés
  4. Sok mindenben hasonlítunk Martina :( és :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is 8-án derült ki, hogy nem sikerült a lombikom a BMC-ben. Nekem is mindig, minden jó, csak nem akarnak velem maradni. :-( Én sem tudom mit kellene tenni még... Szóval itt is egy sorstárs.
    ETAMA

    VálaszTörlés
  6. Jajj nem gondoltam hogy ír Nekem valaki. Nagyon jól esik!!!!!!
    Igen, az a legnagyobb bajom , hogy minden alkalommal dicséri a babákat a biológus, ilyen szépek olyan szépek. És a méhem is szép belülről. Akkor meg miért....
    No de ma már minden ok velem. Már nem vagyok annyira ki.
    Voltam immunológián, pajzsmirigyet is néztek. A MMentisbe járok Major dr.nőhöz.
    MTHFR nem volt sztem. Az micsoda?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.nagygendiagnosztika.hu/publikaciok/cikkek/MTHFR_gen_leggyakoribb_mutacioi.php

      itt leírják a nagyokosok:))

      Törlés
  7. Tudod,hogy én is pont ebben a cipőben járok mint te (még nem volt soha 0 fölötti HCG szintem,mindig mindenért meg kellett küzdenem...stb).Én sem tudom magam elképzelni terhesen,DE az nem jelenti azt hogy nem lesz gyerekem.És hidd el nektek is lesz,ha nem így spontán,de adoptálva biztos.

    VálaszTörlés