2013. március 18., hétfő

Szépülünk, de nagyon ám!!!

Tegnap vége lett a több mint egy hónapos huzavonának már ami a lakásbelső építését, szépítését, újítását jelenti. A hétvégén kifestésre került a leendő babaszoba is és vettünk bele egy komódot hogy ne legyen olyan üres. És holnap bekerül a szőnyeg is. Meg majd egy ágy vagy matrac lesz a következő mert amíg nincs lakója addig jó lesz vendégszoba félének. Persze már most olyan mint egy babaszoba mert betettem a komód mellé egy székszonyás széket masnival és arra, valamint a komód tetejére is tettem a egy-két macikát. Ez van. Most olyan kis szép. Lehet, hogy ha látja a kis babalélek, hogy neki milyen szép helye lesz akkor talán előbb jön hozzánk....
 
Ilyen lett / a virágok helyére képzeljük a kiságyat és a pelenkázót.../
A hét elég húzós, ide-oda rohangálós lesz Nekem. Bár ha nem így lenne meg is őrülnék... Én már csak ilyen kis mozgós vagyok. Ma találkoztam az egyetlen fiúbarátommal. /Igen nekem ilyen is van. /
Megbeszéljük 3 havonta az élet dolgait aztán ki merre lát! :) Persze jön az esküvőre is!!
 
Apropó esküvő. Lesz nyitótáncunk. Mivel azonban táncolni egyikőnk sem tud, nemhogy bécsi keringőt, ezért kikövetkeztethető,  hogy egy-két órát nem árt majd vennünk. Szóval ma a tánctanárral is találkám volt. Hetente jön majd hozzánk kb 3 órás időtartamokra. Jövő héten lesz az első alkalom. Húh már nagyon várom, remélem jó lesz. Állítólag a jó táncórák olyanok mint a párkapcsolati terápiák. Összehozzák az embert.
Bár hál' Istennek azért minket nem kell összehozni bajos is lenne ha esküvő előtt ilyen gondok lennének. De tény az, hogy amióta együtt vagyunk azóta minden hónapra rányomja a bélyegét a sok sikertelen babás próbálkozásunk. Nem veszekedés, sokkal inkább súrlódás meg szomorúság van miatta! Azután megint minden jó, azután meg megint megjön.... :( Pisti szegény meg rángathat ki a letargiából... Szóval ideje lesz ezt félre tenni és a táncórák során jókat ökörködni egymással. Majd meglátjuk. Jövő szerdán minden kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése