2013. március 27., szerda

Biorezonancia

Tegnap voltunk a homeopata doktornőnél.
De ha a legelejéről kezdeném, akkor az lenne, hogy 4 és fél óra kolbászolás után megkaptam a leleteinket a BMC-ből. Ugyanis kikértem és az enyémet meg is kaptam, de a páromét nem. Azt ám csak meghatalmazással.
Szóval az az egy spermiogram, ami nem volt nekünk, azt majd 5 órába tellett megszerezni... így nem tudtam elmenni a szokásos kineziológiára, de valahogy úgy érzem, hogy nekem nem is használ. Már októbertől valami változás azért lehetne. Szóval lehet hogy hanyagolom ezt a rész.
Pistinek hál' Istennek jót tesz, úgyhogy ő jár szorgalmasan.
Visszatérve a spermiogramra.
De legalább láttuk feketén-fehéren a számokat... 49% nem mozgó :(
Ezt nem is tudtam eddig mert a doki csak azt mondta, lombik, mert rossz a morfológia... Mivel amúgy is annak indultunk neki külön nem stresszeltük magunkat vele. De most a drnő kérte. Hát vittük.
Du-án 16.00ra mentünk Vácra, és mivel mindkettőnket vizsgált ezért 18.00 után végeztünk.
És ott jöttünk rá hogy mi a biorezonancia.
Ránk tesznek pár pántot és a rezgéseink alapján mérik hogy hol van valami gond, milyen szintű és mivel kell kezelni.
Mivel nincs elzáródva a petevezetőm - legalábbis tavaly még nem volt - és vitaminokkal helyre lehet rázni a hadsereget is most bizakodom hogy akár spontán is sikerülhet. De a nyári lombik mindenképp!!!!
Feltéve ha Pisti tábornok szedi a gyogyikat. Ő is és én is sok bogyót kaptunk, tanácsokat amiket elég nehéz lesz megfogadni, de muszáj lesz.
Pl.: nem isszuk a tejet egy darabig, helyette kefír, joghurt.
És mivel Pistinél a nap legkorábbi étkezése az ebéd, így neki is mostantól kötelezően be kell vezetni a reggelit. /no nem mintha én nem téptem volna ezért már évek óta a szám/ Valamint lúgosítunk.
Háát nehéz lesz. Én például a tejet tejjel típus vagyok és ha unom akkor tejeskávé... :)
De ma már kefíreztem. Valamint részt vettem ilyen mágneses - vagy valami hasonló kezelésen - Vácon.
15 alkalom, reméljük helyrerakja az immunredszert és minden szempontból jót tesz nekem.
Pistinek nincs külön a kezelés csak a bogyók és egy hónap múlva kontroll. De ő amúgy is megy a kinezhez.

9 megjegyzés:

  1. Ere én is kíváncsi lennék! A fejeden a csuklókon és a bokádon volt ilyen pánt????Én egyszer Fülöpszálláson voltam ilyenen, de annyira gáz volt a hely, hogy soha többet nem mentünk vissza!

    VálaszTörlés
  2. Igazából pluszba nem derült ki semmi mert már minden vizsgálaton átmentünk, tehát újat nem mondott, csak homeopátiás készítményeket ajánlt, meg eljárok ilyen másneses kezelésre.
    Elsőre nekem is furi, de muszály elmenni mert megint kell valamiben hinnem... Sőt, Pisti szerette volna hogy menjünk, ő nagyon pozitív, így hát elmentünk és próbáljuk betartani amit mondott. Egy hónap múlva megnéz megint ha van változás akkor csináljuk tovább.
    Egyébként most ment le 11 alkalom kineziológia. Semmi pluszt nem érzek tőle, semmi nem változott, oda nem megyek vissza.

    VálaszTörlés
  3. Miket kell szedned és milyen arányban?

    VálaszTörlés
  4. furcsa, és még furcsább nevű apró pici homeós bogyókat reggel és este

    VálaszTörlés
  5. Szia, most olvastalak csak gyorsan végi :) Úgy érezted, hogy a biorezonancia tényleg talált valamit? Én elég szkeptikus vagyok..
    Nézd meg itt, h midnent vizsgáltak-e már, vagy számomra van új ötleted, hoyg rajtam még mit lehet :)
    http://szulokvagyunk.blogspot.hu/2013/03/czeizel-tanar-ur-alapjan-kibovitve-iv.html

    VálaszTörlés
  6. húhh Audrey! Jól össze van Nálad szedve minden!
    Amiket nekünk nem néztek az az alloimmun, CFTR-vizsgálat, Pistinél nem volt ételérzékenység és D vitamin nézve - mondjuk sztem ez nőknél fontos - meg helicobakter az egyikőnknél sincs megnézve...
    De ez a lista olyan precíz hogy nem tudok mit hozzátenni. Talán hogy nekem még AMH-m és DHEA szintem nézve.
    Hogy használni fog e nem tudom... Igazából ez az összeg amit rá kell fordítani az a töredéke annak amit már eddig belefektettünk a dologba...
    De valami pozitív csak lesz, ha más nem akkor Pisti rossz eredményére lehet kihatással, mert -egyem meg- be van zsongva, úgy szedi a vitaminokat amiket kapott... :)

    VálaszTörlés
  7. A motilitásnál 40%-nál van meghúzva a határ; ha legalább ennyi mozgó spermium van, azzal természetes úton is teherbe lehet esni (de ez nem azt jelenti, hogy ennél kevesebbel nem sikerülhet). A párodnál 51% a mozgó, ami nem egy rossz eredmény (kérdés azért persze a mozgó spermiumok lebontott értékelése is)
    A spermaszámon, motilitáson tényleg sokat tud javítani néhány vitaminkészítmény. A rossz morfológián (kisfejű, nagyfejű, két fejű, két farkú stb. spermák) javítani már keményebb dió :( Nemrég változott a határérték, eddig ha 14% fölött volt a normál formájú spermiumok száma, az már jónak minősült, most meg 3% fölött már normálnak számít az eredmény (ami hihetetlen szerintem, én legalábbis már a 14%-ot is keveseltem)

    Rossz morfológiára a Pycnogenolt (egy spec fenyőkéreg kivonat, erős antioxidáns) javasolták mindenhol a külföldi fórumokon. Meg sok vizet inni, egészséges étrend (és a kávé, alkohol, cigi stb. kiiktatása), Maca, cink, vitamin E, C, D, szelén, Q10, Omega 3, B komplex, L-carnitine, L-arginine, Alpha Liphoic Acid ami így hirtelen még eszembe jutott. Még a rendszeres dióevés is javíthat a sperma minőségén :) És rendszeres szex, hogy sok ürüljön és sok termelődjön :)

    A Pycnogenol kivételével kb. mindent próbáltunk (ill. a vízivással vannak gondok, mert alapból nagyon keveset iszik :( Javult a motilitás; a spermaszám és az összmennyiség meg az egekbe ugrott. 20 millióról indult, lett 40, aztán 79, 89, legutóbb meg 116 millió/ml. A morfológia nem ugrott meg sajnos, ideje kipróbálni a Pycnogenolt :)

    VálaszTörlés
  8. Óh de jó hogy ennyi mindent írtál Nekem Ági! Teljesen felvidultam!!!! :) E, Cink és Szelén megy, halolaj kapszula meg vízivás... REmélem lesz valami fejlemény.

    VálaszTörlés