2013. március 13., szerda

Mindennapok

Mivel felmondtam az első stimuláció előtt ezért most nincs állásom. Szóval azt is keresnem kell lassan. Elvileg most ideális lenne ha felvennének, mert ha június végén elmennék stimulációra az már talán nem lenne akkora gond ahol dolgoznék.

Másrészt attól, hogy lány vagyok minden ház körüli dologban imádok és tudok is segíteni - mert ezzel is érzem hogy a miénk!!! - szóval most felújítunk, létrehozunk itthon dolgokat amihez jó ha itthon vagyok mert jószerével ketten csináljuk.
A mostani beülti után is voltak munkák de ahhoz itt volt egy szakember úgyhogy én nem csináltam semmit. Kész lett tegnap a tetőtér beépítése. Már csak a gerendákat kell lefestenem.
Pistivel úgy beszéltük meg hogy ha kész a tetőtér akkor az egyik kisszobában lévő, eredetileg a tetőtérbe szánt cuccokkat felpakoljuk, kiürítve ezzel a szobát és az lesz a gyerekszoba. Kifestjük és függönyt veszünk bele. Bútorokat nem, azért vagyunk annyira babonásak. De kifestjük szépre.
A felcuccolás megtörtént, így hétvégén pénteken és a hétvégén a festés lesz a feladat. Persze szegénykém pénteken itthon lesz, szombat, vasárnap meg dolgozik.De addig jó!!!! kopp, kopp, kopp

Ha ezzel megvagyunk akkor a kerítésünket is meg kell csinálni új falapokat rakni, lefesteni. És a telek körüli részhez földet hozatni és befüvesíteni. Ezt is ketten fogjuk csinálni, olcsóbb, jobb és olyan jó ketten együtt ténykedni az otthonunkért.

Aztán pedig május 18-án fogunk összeházasodni...Ha minden úgy megy ahogy gondoltuk kb 90 vendégünk lesz. Mivel Nekem vannak rokonaim vidéken akik aznap fognak érkezni, így a lakodalom 12.15 kor kezdődik. Lesz egy ebéd, aztán elmegyünk aztán következik a polgári esküvő - templomi sajnos nem lesz - majd vissza az étterembe, nyitótánc, miegymás vacsora, stb.
Ezt az esküvőt húztuk halasztottuk a baba miatt és tavaly nyáron úgy foglaltuk le a szolgáltatókat hogy igen május 18, de még decemberben visszaszólok hogy ne tegyük-e át októbberre. Mert ott volt a szeptemberi és októberi lombik. Aztán sajnos már októberben szóltam hogy marad a május.
És akkor jött a másik remény. Mégiscsak kismama leszek az esküvőnkön mert most márciusban beültetés, és pont akkor taposom majd a 14. hetet.
Ez végett úgy volt hogy nem lesz menyasszony - és menyecsketánc, nem lesz leánybúcsúm és majd csak óvatosan húzzák össze a ruhácskámat mert mert.... De jó lett volna.
De nem lett. Péntek óta egy csapásra más szelek fújnak. És rögtön pozitívumokat kerestem.

- tudok segíteni itthon a munkában, nem kell még külön pénzt fizetnünk azért hogy valaki jöjjön;

- és még ha meg is csinálnak mindent, egy férfi nem úgy tud összetakarítani, hogy az a nőnemű személynek megfelelő legyen. Én pedig állandóan zsongok, hogy tisztaság legyen;

- amióta itthon vagyok leállamvizsgáztam, most elkezdtem egy számviteli képzést, hátha leteszem;

- jön az esküvő és legalább azzal elfoglalatoskodom, hogy Pistinek ne menjen az idegeire mire oda jutunk;

- és hát, mi lenne ha nászúton összejönne spontán.... :)

Lényeg a lényeg. Ha ez a crinone gél amit progipótlás gyanánt kapok nagyon nem borítja fel a 28 napos ciklusaimat akkor június 30-a magasságában adhatom be magamnak az első szurikat a stimulációhoz....

1 megjegyzés:

  1. Jó ez a hozzáállás.Mi is mindent egyedül csinálunk,férjem szinte mindent megtud már csinálni itthon.Sajnos mi csak a lakásunkat tudjuk csinosítani,mert házunk az még nincs.
    Én is utáltam,ha nem tudtam itthon tenni-venni,takarítani.

    VálaszTörlés