2013. március 14., csütörtök

Örökbefogadás


Nincs nap, hogy ne gondolnék erre. Olvasgattam blogokat, információkat szerezve a témáról.

Reálisan - ahogy én leszűrtem 3 éven belül kapnánk ujszülöttet - Most 26 éves vagyok.

Az, hogy valakinek a 9., 10. lombik sikerül csak, hát az előtt le a kalappal, mindkettőjük előtt, hogy voltak ennyire erősek és kitartóak. Én nem tudnék ilyen lenni. Pisti igen, de én nem. Maximum úgy hogy már várakozunk arra hogy babát kaphassunk. És mivel kb két termékeny évet prognosztizáltak az orvosok - amiből egy letelik ez év júliusában - így még a 27 születésnapom előtt jelentkeznénk tanfolyamra. Aztán ha szerencsénk lesz 30 éves korom előtt kapunk babát, ha esetleg nem, akkor is  legalább tudom hogy 31 éves koromra már rég anya leszek.

Ezzel kapcsolatban már párszor beszélgettünk Pistivel. Én ezt a megoldást kezdetektől fogva sosem vetettem el.
 Mielőtt még nem kezdtünk bele a lombikokba, Pisti azt mondta hogy nem szeretné ezt, nem szeretné más gyerekét. Azóta változott a véleménye- főleg hogy összejárunk kisgyerekesekkel - azt mondta, hogy ha másképp nem lesz akkor így lesz babánk....
Olyan cuki. Úgy szeretem. Azért hallottam már olyat is hogy valaki nem volt hajlandó elmenni spermavizsgálatra, vagy épp az inszem előtti napon  összevesztek és nem ment el mintát adni a férj. Ő soha nem csinálna ilyet! Tudja, hogy miért küzdünk és reálisan látja a dolgokat.
És úgy örülök, hogy már az örökbefogadás témát sem tekinti idegennek. Mármint hogy nem azért mondja rá, mert én nagyon szeretném, és majd ha oda jutunk akkor nem azért jön majd velem mert én akarom. Hanem mert ő is.  Persze nem ezt az időpontot várom nagyon, hanem azt hogy a nyári lombik sikeres legyen! De azért nem árt előre gondolkodni.

Azt olvastam még hogy amire a párok kezében a végleges határozat az kb. félév. Nem tudom, biztosan, hogy így van-e, de ha igen, akkor - tekintettel arra hogy márciusban van a szülinapom - akkor azért október végén el kellene kezdenünk. És hogy miért a szülinap köré csoportosítok mindent?
Egyrészt mert ha most rögtön, azonnal, elindítanánk a kérelmet, úgy érezném, hogy ezzel lemondok a sajátról mivel még ezt a nyarat, őszt beterveztem magamnak. De ha egy picit várunk és nem sikerül akkor még szerintem mindig időben vagyunk. És már akkor az sem lenne akadály, hogy ha a várakozási idő  közben esnék teherbe.
Nem mondanám hogy nem kell az örökbe adni kívánt kisbaba csak a saját. És szerintem így a jó, ilyen lelkülettel kell ennek nekimenni....

De most mindenekelőtt várjuk a nyarat.... meg a lánybúcsússágot, az esküvősséget, a nászutasságot... :) :)

 

 

3 megjegyzés:

  1. Szia,
    Ezek szerint ilyen alacsony MH-val van max 2 évünk?????
    Ez elég elkeserítő :(

    VálaszTörlés
  2. Szia Pimpa!
    hát nekem sajnos ezt mondták, illetve hogy szülés után romlik az érték. Bár addig el kéne jutni

    VálaszTörlés
  3. Húha jó programok várnak rád :-)))) Egy kicsit annak idején én is úgy éreztem, hogy ha elindítom az örökbefogadást, akkor lemondok a vér szerinti babáról, de ez nem így van, még most sem mondtam le róla, csak nem bombázom szét a testemet ...

    VálaszTörlés